آفتاب
مهرداد فرید در گفتگو با مهر:

پخش «دعوت‌نامه» به حوزه هنری رسید/ اکران در اواخر پاییز

پخش «دعوت‌نامه» به حوزه هنری رسید/ اکران در اواخر پاییز

مهرداد فرید کارگردان «دعوت‌نامه» از اکران این فیلم توسط حوزه هنری در اواخر پاییز گفت.

مهرداد فرید کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان اکران فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» گفت: برای پخش این فیلم سینمایی با حوزه هنری قرارداد بسته ایم و طبق برنامه ریزی ها قرار است، «دعوت‌نامه» اواخر پاییز اکران شود.

وی در ادامه درباره اثر دیگرش با عنوان «بن بست وثوق» که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه کارهای فنی این اثر به کارگردانی حمید کاویانی به پایان نرسیده است، هنوز برای اکران عمومی «بن بست وثوق» برنامه ریزی نکرده ایم.

فرید در پایان گفت: با توجه به اینکه «بن بست وثوق» فیلمی درباره تحیکم خانواده است هر زمان که اکران شود می تواند مخاطبان خود را جذب کند.

«دعوتنامه» یک درام اجتماعی و فیلمنامه آن نیز توسط خود فرید و حمید چمنی به نگارش درآمده است. این فیلم داستان زندگی یک جیب بر را روایت می کند که از روش جیب بری از زائران حرم امام رضا(ع) امورات خود را می گذراند. بعد از گذشت چندی با رخ دادن اتفاقی وی از کار خود پشیمان شده و مسیر زندگی اش به طور کامل تغییر می کند و… .

بازیگران «دعوتنامه» عبارتند از میترا حجار، شقایق فراهانی، حمیدرضا آذرنگ، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، منظر لشگری و با معرفی غزل فرید و سحر کریمی.

کد N1738688

وبگردی