آفتاب
در گفتگو با مهر تشریح شد؛

جزئیات انهدام باند سارقان خودرو در محدوده یافت‌آباد

جزئیات انهدام باند سارقان خودرو در محدوده یافت‌آباد

رئیس کلانتری ۱۵۱ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۵ نفر از سارقان سابقه‌دار خودرو خبر داد.

سرهنگ فرهاد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح عملیات دستگیری اعضای باند سرقت گفت: در پی افزایش سرقت خودرو در محدوده غرب تهران که موجبات نارضایتی ساکنان را به وجود آورده بود طرح امنیت محله محور و برخورد با سارقان به اجرا درآمد.

وی گفت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار خودرو که «علی» نام دارد و به تازگی از زندان آزاد شده و بلافاصله با همدستی دوستان سابقه‌دارش باندی را تشکیل داده و اقدام به سرقت‌های سریالی خودرو می‌کند.

سرهنگ حیدری با اعلام اینکه فعالیت‌های اعضای سرشناس باند از سوی کاراگاهان پلیس رصد می‌شد، افزود: به دنبال این موضوع مأموران با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی ردپای سارقان را دریکی از بوستان‌های خیابان وثوقی شناسائی و در یک عملیات ضربتی ۵ نفر از سارقان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۱ فاتب گفت: به دنبال دستگیری متهمان تعدادی از شکات به کلانتری مراجعه و سارقان را شناسایی و متهمان نیز در بازجوئی‌های انجام شده به جرائم خود اعتراف کردند که پرونده مقدماتی تشکیل و پس از اخذ دستور قضایی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. تحقیقات از متهمان دستگیر شده و همچنین شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

کد N1738672

وبگردی