آفتاب

استفاده از نسخه‌های الکترونیک بیمه تامین اجتماعی در یزد

استفاده از نسخه‌های الکترونیک بیمه تامین اجتماعی در یزد

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: استفاده از نسخه‌های الکترونیک برای افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نخستین‌بار در استان ...

دنیای اقتصاد- یزد- محبوبه مظفری:مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: استفاده از نسخه‌های الکترونیک برای افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نخستین‌بار در استان یزد انجام می‌شود.توحیدی‌فر با بیان اینکه استفاده از این نسخه‌ها مزایای بسیاری برای پزشک و بیمار دارد، افزود: نرم‌افزار نسخه الکترونیک به‌طور مستقیم به داروخانه‌های طرف قرارداد متصل است و در صورتی‌که داروی تجویز شده در داروخانه موجود نباشد سیستم اطلاع می‌دهد و برای پزشک این امکان وجود دارد که در لحظه دارو را تغییر دهد.

 

وی گفت: در این زمینه تاکنون ۲۳۶نفر پزشک ثبت‌نام و ۱۱۰پزشک فعال و ۴۸هزار نسخه الکترونیکی تهیه کرده‌اند.وی در ادامه گفت: در سال‌جاری مبلغ ۴۷۰میلیارد تومان بودجه برای بخش درمانی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان مصوب شده است. وی افزود: هزینه درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی استان یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان است و روزانه ۱۰هزار نفر از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان خدمات دریافت می‌کنند. مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان نیز گفت: ۸۴۱هزار نفر از جمعیت یک میلیون نفر استان تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد ۲۶۸هزار نفر بیمه شده اصلی هستند.

کد N1738575

وبگردی