آفتاب

رشد نمایشگاه الکامپ در سه دوره اخیر

رشد نمایشگاه الکامپ در سه دوره اخیر

تهران- ایرنا- رئیس شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت: نمایشگاه الکامپ در سه دوره اخیر رشد خوبی داشته و سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز در برگزاری آن موفق بوده است.

به گزارش گروه علمی ایرنا از ستاد خبری الکامپ، حسین اسفهبدی روز یکشنبه در نمایشگاه الکامپ 23 به استقبال خوب استارتاپ ها از این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: یکی از نشانه های بازر پیشرفت و توسعه الکامپ، راه اندازی سالن الکام‌استارز است.
وی ادامه داد: در سال نخست برپایی این سالن، حدود 70 استارتاپ در این سالن حضور داشتند اما امسال به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، 450 کسب و کار نوپا به الکامپ آمده‌اند و این درحالی است که تقاضا بیش از این هم بود.
اسفهبدی اظهار کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سال آینده و برای چهارمین دوره متوالی، مدیریت نمایشگاه الکامپ را برعهده خواهد داشت و
برنامه‌ریزی و ثبت‌نام برای برگزاری الکامپ 24 می تواند در تمام سالن‌های این نمایشگاه انجام شود.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به عنوان بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات، از 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت و تا فردا 2 مرداد ماه ادامه دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز ( 1 مرداد ماه ) در نمایشگاه الکامپ 23 حضور یافت و از سالن های دولت الکترونیک و استارتاپ ها بازدید کرد.
علمی** 1201 **1834
تنظیم: عبدالکریم جبارپور** انتشار: ناهید شفیعی
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me
کد N1738371

وبگردی