آفتاب

کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر/ دستگیری 52 قاچاقچی

کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر/ دستگیری 52 قاچاقچی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح عملکرد 4 ماهه مرزبانان این استان، از کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر، هلاکت و دستگیری 59 سوداگر مرگ طی این مدت خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس؛ سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای حراست از مرزهای جنوب شرق کشور موفق شدند در چهار ماهه نخست سال جاری مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و سوخت قاچاق را کشف و قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام کنند.

وی افزود: در این عملیات ها، مرزبانان درمجموع 23 تن و 429 کیلو و 460 گرم انواع مواد مخدر شامل؛ هروئین، مرفین، کراک، تریاک، حشیش و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات  کشف کردند و 52 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و7 سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین مرزبانان طی این مدت، موفق به توقیف 271 دستگاه خودرو و شناور  حامل  کالای قاچاق شدند و از خروج 548 هزار و 136 لیتر فرآورده‌های سوختی از کشور جلوگیری کردند.

سردار کمیلی به دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز طی این مدت نیز اشاره کرد و افزود: با اقدامات مؤثر مرزداران، در 4 ماهه نخست سال جاری، تعداد 107 دستگاه وسیله نقلیه حمل اتباع غیرمجاز توقیف، 65 نفر قاچاقچی انسان به همراه  9 هزار و 44 نفر متجاوز مرزی دستگیر و 155 و 817  نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز نیز از کشور طرد شده‌اند.

وی گفت: مرزبانان منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ و سودجویان  نخواهند داد.

 

کد N1737432

وبگردی