آفتاب
در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان شد؛

درخواست دانشگاه امیرکبیر از نیروی انتظامی برای امنیت منطقه

درخواست دانشگاه امیرکبیر از نیروی انتظامی برای امنیت منطقه

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم تا نسبت به امنیت مناطق نزدیک این دانشگاه و خوابگاه های دانشگاه توجه بیشتری داشته باشند.

احمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص حمله به یک دانشجوی خوابگاهی این دانشگاه گفت: منطقه نزدیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و خوابگاه های این دانشگاه شب ها بسیار خلوت است و این امر موجب می شود تا مشکلاتی ایجاد شود.

وی افزود: تاکنون چندین مرتبه دانشجویان این دانشگاه شب ها نزدیک فضای فیزیکی دانشگاه و خوابگاه ها دچار مشکل شده اند که از نیروی انتظامی درخواست داریم تا نسبت به امنیت این مناطق برنامه ریزی بیشتری انجام دهند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: تاکنون چندین بار است که شب ها و در مناطق نزدیک دانشگاه و خوابگاه های این دانشگاه به دانشجویان این دانشگاه حمله شده است و ما نیز به نیروی انتظامی این موضوع را تذکر داده ایم.

معتمدی اظهار داشت: باتوجه به اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر و خوابگاه های این دانشگاه در منطقه تجاری قرار دارد و شب ها این منطقه بسیار خلوت است این امر موجب می شود تا امنیت منطقه کم شود.

به گزارش مهر، پنج شنبه شب یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خوابگاهی این دانشگاه توسط ۴ موتور سوار مورد ضرب و شتم قرار گرفت که وی به بیمارستان منتقل شده است.

کد N1737301

وبگردی