آفتاب
رئیس ستاد اجرایی انتخابات نظام پزشکی؛

کمبود تعرفه رای نداریم/انتخابات تا ۱۰ شب تمدید شد

کمبود تعرفه رای نداریم/انتخابات تا ۱۰ شب تمدید شد

رئیس ستاد مرکزی اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور، گفت: نگرانی از بابت کمبود تعرفه رای وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت افزود: با توجه به پیش بینی های دقیق صورت گرفته، تعرفه رای بیشتر از تعداد کل اعضای نظام پزشکی هر حوزه چاپ و در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته است و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به ملغی شدن انتخابات الکترونیکی، ادامه داد: ستاد اجرایی انتخابات نظام پزشکی از یک ماه قبل احتمال بروز مشکل در فرایند رای دهی الکترونیکی را در نظر گرفته بود و تمام تمهیدات لازم برای انتخابات حضوری را به طور کامل در ۲۰۰ حوزه انتخابیه فراهم نموده است.

آقاجانی افزود: برای هر یک از حوزه های انتخابیه به تعداد بیشتر از کل شرکت کنندگان تعرفه چاپ شده و در اختیار آنها قرار گرفته و تمامی اقدامات لازم شامل صندوق های ۶ گانه آراء همراه با سایر تجهیزات و نیروی انسانی کافی فراهم آمده است و انتخابات حضوری که از ساعت ۸ صبح در تمامی ۲۰۰ شعبه آغاز شده است، بدون وقفه تا ساعت ۲۲ امشب ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از تمامی اعضای نظام پزشکی، هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان ها که با بردباری روند انتخابات را به خوبی انجام می دهند تشکر می نمایم و از اعضای نظام پزشکی که هنوز رای نداده اند دعوت می کنم در وقت باقیمانده با حضور در محل اخذ رای در انتخابات شرکت نمایند.

کد N1736968

وبگردی