آفتاب

تذکر رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی به کاندیداها

تذکر رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی به کاندیداها

رئیس هیت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در نامه‌ای خطاب به دکتر آقاجانی، رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی نسبت به حضور برخی از کاندیداها یا نمایندگان آنها در حوزه‌های انتخابیه تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی صبح امروز 30 تیرماه با رقابت 5176 نفر در 200 شهر در حال برگزاری است و تا ساعت 20 ادامه دارد.

هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی برای اولین بار هم به صورت حضوری در 200 حوزه اخذ رأی و هم به صورت الکترونیک برگزار می شود.

5176 نفر نیز کاندیداهای تایید صلاحیت شده این انتخابات هستند که برای عضویت در هیات مدیره های نظام پزشکی شهرهای مختلف رقابت می کنند.

محمدحسین قربانی؛ رئیس هیت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در نامه‌ای خطاب به دکتر آقاجانی، رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی نسبت به حضور برخی از کاندیداها یا نمایندگان آنها در حوزه‌های انتخابیه تذکر داد.

در متن این نامه آ‌مده است:

با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر حضور تعدادی از کاندیداها یانمایندگان آنها در حوزه‌های انتخابیه تاکید می‌گردد به غیر از حضور برای رای دادن هر گونه حضور کاندیداها یا نمایندگان آنها در محل حوزه رای گیری تحت هر عنوان ممنوع و از مصادیق بارز تخلفاتی می‌باشد و مسئولین اجرایی مکلف به راهنمایی این افراد به خارج از حوزه هستند.

کد N1736864

وبگردی