آفتاب

تشییع پیکرهای 6 شهید گمنام در هرمزگان

تشییع پیکرهای 6 شهید گمنام در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- پیکرهای پاک 6 شهید گمنام دفاع مقدس عصر پنجشنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای بشاگرد، حاجی آباد و قشم هرمزگان تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایرنا، مسئول امور شهدای گمنام هرمزگان به خبرنگاران گفت: از این تعداد، 2 شهید در یادمان شهدای گمنام سرگز بخش احمدی حاجی آباد، 2 شهید در شهر گوهران بشاگرد و 2 شهید در شهرک امام حسن(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران در قشم به خاک سپرده شدند.
سجاد امیریان خاطرنشان کرد: پیکرهای 2 تن دیگر از شهدای گمنام فردا بعد از نماز جمعه و تشییع در جمع مردم شهر سردشت بشاگرد به بخش گافر و پارامون این شهرستان منتقل می شود.
پیکرهای هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز سه شنبه 27 تیرماه ازطریق فرودگاه بین المللی قشم وارد هرمزگان شده و بر دستان مردم این شهرستان تشییع و پیش از ظهر دیروز (چهارشنبه) از مسیر دریایی بندرشهید ذاکری قشم – بندرشهید حقانی وارد بندرعباس شدند.
این شهدای گمنام در مناطق عملیاتی خیبر، بدر، رمضان و والفجر8 در کشور عراق تفحص شده و کوچک ترین شهید 15ساله و بزرگ ترین شهید20 سال دارد.
هرمزگان افزون بر یک هزار و 250 شهید دارد که در مناسبت های مختلف از جمله پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، حادثه مکه، هواپیمای ایرباس، مدافعان حرم، کربلا، مبارزه با اشرار و قاچاقچیان کالا و مواد مخدر به شهادت رسیدند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: دریس
کد N1736706

وبگردی