آفتاب

پیام تسلیت حیدریان و داروغه زاده برای درگذشت کاسه ساز

پیام تسلیت حیدریان و داروغه زاده برای درگذشت کاسه ساز

محمد مهدی حیدریان و ابراهیم داروغه‌زاده در پیامهای جداگانه درگذشت حبیب الله کاسه ساز را تسلیت گفتند

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در پیامی درگذشت «حبیب‌الله کاسه‌ساز» تهیه‌کننده پیشکسوت و متعهد سینمای ایران را تسلیت گفت.

متن پیام محمد مهدی حیدریان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری به شرح زیر است:

 «هنرمند سخت کوش، تهیه کننده سینمای ایران حبیب الله کاسه ساز پس از تحمل سختی‌های بسیار و مبارزه‌ای جانکاه، چهره درنقاب خاک کشید.

درگذشت هر عزیزی در این دنیای فانی تذکری است که برای همه ما یاداوری کند، مرگ گریز ناپذیر و سرنوشت قطعی آدمی است و آنچه باقی است خداوند است.

ضمن عرض تسلیت ویژه به تهیه کنندگان سینمای ایران، برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر و برای مرحوم کاسه ساز غفران و رحمت الهی مسالت می‌نمایم.

در پیام در پیام ابراهیم داروغه‌زاده معاون نظارت و ارزشیابی نیز آمده است: «درگذشت حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده دلسوز سینمای ایران غمی گران است برای سینمای ایران، بدون شک تلاش‌های این فیلمساز فقید در به تصویر کشیدن دوران دفاع مقدس و ایجاد شرایط مناسب برای فیلمسازی کارگردانان سینمای ایران در یاد‌ها خواهد ماند.

اینجانب با گرامیداشت یاد حبیب الله کاسه ساز، درگذشت این فیلمساز دغدغه‌مند را به خانواده وی و سینمای ایران تسلیت می‌گویم و از خدای متعال علو درجات را برای آن فرهیخته فقید خواستارم.»

حبیب الله کاسه ساز پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.

 

کد N1736028

وبگردی