آفتاب
لیگ برتر فوتبال ساحلی

سرمربی دریانوردان: برای قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

سرمربی دریانوردان: برای قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر گفت:در این فصل نیز هدف دریانوردان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

به گزارش ایرنا، مسلم مسیگر سه شنبه شب پس از برد 6 بر 3 تیمش برابر ملوان بندرگز در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار همانند هفته گذشته امیرحسین اکبری را در اختیار نداشتیم ولی تیم دریانوردان به مرحله ای رسیده که در نبود هرکدام از ستاره های خود نیز می تواند برتری خودش را بر حریفان دیکته کند.
وی در ارتباط با بازی تیمش برابر ملوان بندرگز گفت: گرمای هوا روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیرگذاشته بود ولی با این وجود توانستیم به هدف خود برای کسب سه امتیاز دست پیدا کنیم.
مسیگر ادامه داد: بازیکنان دریانوردان در این دیدار انتظارات تاکتیکی کادرفنی را بطور کامل اجرا نکردند ولی با این وجود موفق به یک برد پرگل برابر حریف شمالی خود شدیم.
وی تاکید کرد: در هفته آینده بازی ها نیز به مصاف شهرداری بندر عباس می رویم و سعی می کنیم با شناخت از نقاط ضعف و قوت آنها به یک برد ارزشمند دیگر دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی در باره زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر
بیان کرد: این زمین با برخورداری از امکانات موردنیاز یکی از استانداردترین زمین های فوتبال ساحلی در قاره آسیاست.
مسیگر افزود: زمین یاد شده از لحاظ نور، ماسه و جایگاه تماشاگران از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است که این یک مزیت مهم برای تیم دریانوردان محسوب می شود.
وی بیان کرد: این زمین استاندارد یک ظرفیت ارزشمند برای جوانان علاقه مند به فوتبال ساحلی در استان بوشهر است که امیدواریم از آن نهایت بهره را ببرند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1735855

وبگردی