آفتاب

حسین فریدون آزاد شد | وثیقه حسین فریدون پذیرفته شد

حسین فریدون آزاد شد | وثیقه حسین فریدون پذیرفته شد

حسین فریدون از زندان آزاد شد. حسین فریدون برادر رئیس جمهور که از روز شنبه در بازداشت به سر می برد، امروز به دادسرا رفت و اگرچه به علت فشار عصبی به بیمارستان منتقل شد، اما دادگاه با پذیرش وثیقه او، حکم آزادی برادر رئیس جمهور را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: علت بازداشت حسین فریدون چیست؟
بیشتر بخوانید: اتهامات حسین فریدون برادر رئیس جمهور
پیش از این برخی منابع وثیقه لازم برای آزادی او را 60 میلیارد تومان عنوان کرده بودند.
گفتنی است روز گذشته در نشست خبری محسنی اژه ای، خبر بازداشت حسین فریدون اعلام شد و امروز هم او به دادسرا مراجعه کرد ولی در ادامه با آمبولانس اورژانس از دادسرا خارج و عنوان شد که او به دلیل حمله عصبی به بیمارستان دی تهران انتقال داده شده است.
با گذشت چند ساعت و تامین قرار وثیقه، دادگاه حکم آزادی برادر رئیس جمهور را صادر کرد.
به گزارش آفتاب؛ حسین فریدون که از روز شنبه در بازداشت به سر می‌برد ظهر امروز در جلسه بازپرسی تعادل خود را از دست داد و توسط خودروی آمبولانس از دادسرا خارج شد. وی هم اکنون در بخش جراحی قلب بیمارستانی در تهران تحت مراقبت پزشک قرار دارد و خانواده فریدون نیز بیمارستان حضور دارند.
روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود اعلام کرد که روز شنبه حسین فریدون به اتهام مسائل مالی احضار و به دلیل عجز از تودیع وثیقه تعیین شده به زندان منتقل شده است.
وی امروز در جلسه تفهیم اتهام با افزایش فشار خون مواجه و تعادل خود را از دست داد و توسط خودروی آمبولانس به بیمارستان دی منتقل شد.
عیادت صالحی از حسین فریدون
در پی بستری شدن حسین فریدون در بیمارستان، رییس سازمان انرژی اتمی به عیادت وی رفت.
به گزارش ایسنا، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی عصر امروز (دوشنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از حسین فریدون (برادر رییس جمهور) عیادت کرد.
فریدون که از روز شنبه در بازداشت به سر می‌برد، در جلسه ظهر امروز در جلسه بازپرسی با افزایش فشار خون مواجه و تعادل خود را از دست داد و توسط خودروی آمبولانس به بیمارستان دی منتقل شد.
روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشستی خبری  اعلام کرد که حسین فریدون به اتهام مسائل مالی احضار و به دلیل عدم تامین وثیقه تعیین شده به زندان منتقل شده است.
کد N1734889

وبگردی