آفتاب

معاون اول رییس جمهور وارد کیش شد / افتتاح رسمی فرودگاه و بندرگاه هندروابی با حضور جهانگیری

معاون اول رییس جمهور وارد کیش شد / افتتاح رسمی فرودگاه و بندرگاه هندروابی با حضور جهانگیری

معاون اول رییس جمهور هم اکنون به همراه دبیر شورای عالی مناطق آزاد و وزیر ره و شهرسازی برای افتتاح چند پروژه عمرانی وارد جزیره کیش شد و در سفر دو روزه خود به این جزیره از تعدادی پروژه های عمرانی منطقه آزاد کیش بهره برداری و بازدید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی هم اکنون وارد منطقه آزاد کیش شد و مورد استقبال رییس منطقه آزاد کیش و فرماندهان نظامی و انتظامی و چند تن دیگر از مقامات و مسئولان این منطقه  قرار گرفت.

«اکبر ترکان» دبیر شورای عالی مناطق آزاد و «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی  جهانگیری را در این سفر دو روزه به کیش همراهمی می کنند.

معاون اول رییس جمهوری در اولین روز از سفر خود به منطقه آزاد کیش از پروژه های عمرانی  اسکله 35 هزار تنی، کشتی اقیانوس پیمای سانی، شهرک مسکونی فاز 3 نوبنیاد، کلیه هور تا کشتی یونانی، پروژه مسکن سبز بازدید خواهد کرد. همچنین طرح 24 پست اسکله رورو و تعریض موج شکن در بندر تجاری کیش، واحد صنعتی تولید تجهیزات پزشکی و دارویی مهان مد میمه، پارک آبی اوشن، نیروگاه و آب شیرین کن جنوب جزیره، هتل پنج ستاره ویدا و مجموعه فرهنگی و تفریحی آوای خلیج فارس، مارینا و مرکز تفریحات دریایی  پروژه هایی هستند که با حضور معاون اول رئیس جمهوری به طور رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

فرودگاه و بندرگاه جزیره هندورابی مهم ترین پروژه هایی هستند  که فردا  با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می رسند.

 

 

کد N1734868

وبگردی