آفتاب

اعدام اسماعیل رنگرز | قاتل آتنا سنگسار شود | پدر آتنا اصلانی: می خواهم فریادهای قاتل را بشنوم

اعدام اسماعیل رنگرز | قاتل آتنا سنگسار شود | پدر آتنا اصلانی: می خواهم فریادهای قاتل را بشنوم

اعدام قاتل آتنا | سنگسار اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی خواسته پدر دختر پارس آبادی است. پدر آتنا این روزها تنها به دخترش فکر می کند. آتنا دختر 7ساله بی گناهی که قربانی خوی حیوانی اسماعیل رنگرز شد و حالا پدر آتنا اصلانی سنگسار اسماعیل رنگرز قاتل دخترش را می خواهد.

بیشتر بخوانید: آزار جنسی آتنا دختر پارس آبادی
بیشتر بخوانید: خانواده قاتل آتنا: اعدامش کنید
پس از گذشت ۵ روز از کشف جسد آتنا اصلانی از پارکینگ منزل اسماعیل رنگرز، پارس‌آباد به نام شهر آتنا شهرت یافته است. وقتی وارد این شهر کوچک می‌شویم، همه از روز حادثه صحبت می‌کنند.
پدر آتنا می‌گوید: از همه مردم، مسئولان و خبرنگاران ممنونم زیرا همه در غم ما شریک شدند، اما از تعلل زیادی در بررسی پرونده دخترم که باعث شد جسد او را با فاصله زمانی طولانی پیدا کنیم، گلایه‌مندم.
بر اساس اخبار روز، این پدر داغدار می‌گوید: از قاتل آتنا نمی‌گذرم. باید او را در ملاءعام سنگسار کنند، زیرا صدای آتنا در گوشم است که مرا صدا می‌زند و از من کمک می‌خواهد. می‌خواهم فریادهای قاتل را ببینم.
بر اساس اخبار روز، آتنا اولین قربانی وسوسه‌های شیطانی نبوده و نخواهد بود. برخی می‌گویند قاتل به وسوسه سرقت طلای آتنا او را ربوده است، اما بهنام اصلانی می‌گوید اسماعیل رنگرز وضع مالی مناسبی داشت، او احتیاجی به اندک طلای دختر من نداشت. او یک شیطان است که با وسوسه شیطانی دختر من را ربود و پس از ۲۳ روز جسد دخترم را به من تحویل داد.

کد N1734801

وبگردی