آفتاب

طرح‌های نیروی زمینی ارتش بر اساس دغدغه‌های رهبر انقلاب تعریف شده است

طرح‌های نیروی زمینی ارتش بر اساس دغدغه‌های رهبر انقلاب تعریف شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کیان نظام اسلامی گفت: ارتقای توان رزمی، دفاعی و بازدارندگی کشور با تکیه بر ولایتمداری و تبعیت از رهبری مهم‌ترین وظیفه ارتش جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا، امیر کیومرث حیدری در آیین تودیع ومعارفه فرمانده پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب شیر افزود: انتخاب‌‌ها و انتصاب‌‌ها در نیروی زمینی بر مبنای شایسته ‌سالاری بوده و ولایتمداری به عنوان رکن اصلی اعتقادی در بین نیروهای مسلح، ضامن اعتلا و تقویت روحیه شجاعت و خدمتگزاری در ارتش است.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ایجاد فرهنگ و زمینه لازم برای توسعه و رشد متوازن در همه عرصه‌ها امری حیاتی بوده، لیکن ولایتمداری و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب موجب تسهیل و تسریع در روند اعتلای روزافزون کشور و نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: در این راستا بسترهای بزرگ ایجاد شده به واسطه تبعیت از ولایت فقیه را باید به خوبی درک و رهبری نظام اسلامی را به عنوان حجت خدا بر روی زمین یاری کرد و در رفتار، گفتار و سیمای ما مظهر وجود پروردگار و ولایت وجود داشته باشد.

امیر حیدری با بیان اینکه در اجرای درست و عدالت ‌محور برنامه‌‌های کلان مورد تاکید رهبری باید از راهنمایی و هدایت ایشان در مسیر اعتلای بهتر و بیشتر بهره‌مند شد، گفت: فرهنگ ولایت‌ مداری ضامن حرکت پویایی است که در نیروی زمینی ارتش، براساس عدالت و شایسته‌ سالاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های انجام شده در نیروی زمینی ارتش بر اساس خواسته ‌ها و دغدغه‌های رهبر انقلاب تعریف شده است افزود: باید در راستای تحقق این خواست‌ها تلاش کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه تمامی طرح‌های برنامه ریزی شده در این نیرو با تمام قدرت اجرا می‌شود، ادامه داد: تمامی برنامه‌های اجرایی نیروی زمینی ارتش باید برگرفته از معارف قرآنی، دینی و توصیه‌های پیامبر اکرم (ع) و ائمه اطهار (ع) بوده و شاهد رفتار علوی از سوی ارتشیان مجاهد ولایت ‌مدار باشیم.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی ۰۳شهید برخورداری عجب شیر بهترین مرکز آموزشی سربازان است، افزود: در این مرکز تا رتبه دکتری آموزش درجه داری داده می‌شود که این نشان از توامندی این مرکز در کشور است.

در این آیین از خدمات سرهنگ قدیر تیموری راد فرمانده پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب شیر تقدیر و سرهنگ علی مهدوی بعنوان فرمانده جدید این پادگان معرفی شد.

شهرستان عجب شیر با حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است

کد N1732330

وبگردی