آفتاب

مشهد میزبان همایش آینده شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان/ رقبای ما می‌گفتند مگر می‌شود در مشهد که مرکز اصولگرایان پایداری است رای نیاوریم

مشهد میزبان همایش آینده شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان/ رقبای ما می‌گفتند مگر می‌شود در مشهد که مرکز اصولگرایان پایداری است رای نیاوریم

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی اعلام کرد که مشهد میزبان جلسه آینده شورای عالی اصلاح‌طلبان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا حیدری رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی در ادامه نشست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شوراهای اصلاح‌طلبان مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه لیست امید در مشهد با رای قاطع پیروز شد، گفت: در مشهد همه نگران افتراق میان اصلاح‌طلبان بودند اما از آنجایی که در ترکیب لیست به نقش اقلیت و اکثریت توجه شد، شاهد ایجاد صداهای مختلف نبودیم.

حیدری ادامه داد: با آنکه آقای رییسی در مشهد از روحانی رای بیشتری آورد اما این لیست امید بود که قاطعانه در انتخابات شورای شهر پیروز شد و این در حالی است که هیچ اسپانسری به سمت ما نیامد و همه به سمت ستاد روحانی و انتخابات ریاست‌جمهوری جذب شدند.

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی با اشاره به تهمت‌هایی که در مورد تقلب در انتخابات شورای شهر مشهد زده می‌شد، خاطرنشان کرد: ‌استدلال می‌کردند مگر می‌شود در مشهد که مرکز اصولگرایان پایداری است رای نیاوریم اما شاهد بودیم دو بار رای‌ها شمرده شد اما تغییری صورت نگرفت.

او با تاکید بر اینکه اکثریت شورا‌ها یک شهرداری ورشکسته تحویل می‌گیرند، افزود: در این شرایط اگر دولت از شهرداری‌ها حمایت نکند در عمل شاهد هیچ‌گونه پیشرفتی نخواهیم بود. از سوی دیگر دو لایحه نامناسب، لایحه عوارض سوخت و لایحه ارزش افزوده، در حال حاضر در مجلس است که شرایط را از آنچه امروز وجود دارد در شهرداری‌ها بد‌تر خواهد کرد. همچنین خواسته بعدی ما این است که در راستای ارتقای نظام شورایی سازمان امور شهرداری‌ها نیز به سطح ریاست جمهوری ارتقا یابد. از سوی دیگر اگر شورای عالی استان‌ها نتواند بالاخره به نیازی پاسخ دهد دلیلی برای ادامه کار آن وجود ندارد.

رییس شورای اصلاح‌طلبان استان خراسان رضوی در انتهای سخنانش اعلام کرد که مشهد میزبان جلسه آینده شورای عالی اصلاح‌طلبان خواهد بود.

کد N1732228

وبگردی