آفتاب

پیگیری تأمین بودجه حق‌الزحمه امتحانات نهایی

پیگیری تأمین بودجه حق‌الزحمه امتحانات نهایی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان برنامه‌ و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی، پیگیر کسری اعتبار پرداخت حق‌الزحمه امتحانات نهایی هستند.

به گزارش ایلنا، حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: سازمان برنامه‌ و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی، پیگیر کسری اعتبار پرداخت حق‌الزحمه امتحانات نهایی هستند.

وی افزود: در ابلاغیه تخصیص اعتباری که در ۲۹ خردادماه سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد، مبلغ ۹۷۰ میلیارد ریال بابت پرداخت حق‌الزحمه امتحانات نهایی منظور شده است اما با توجه به اولویت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش، اداره کل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی ابتدا نسبت به تأمین اعتبار حقوق اقدام کرده است.

فرزانه اضافه کرد: با توجه به اینکه بخشی از این اعتبار برای حقوق خردادماه فرهنگیان به دلیل اندکی افزایش قانونی آن نسبت به ماه قبل مصرف شده است، پرداخت این مورد به تاخیر افتاد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به محض دریافت اعتبار اقدام لازم برای پرداخت حق‌الزحمه امتحانات به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش ۴ خردادماه مشکلات اجرایی موجود در راه پرداخت حق‌الزحمه‌ امتحانات نهایی را به سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است.

کد N1731790

وبگردی