آفتاب

بخشش طلب 2500میلیون ریالی 2 عضو تیم فوتبال پاس/پرداخت قسط کوتو

بخشش طلب 2500میلیون ریالی 2 عضو تیم فوتبال پاس/پرداخت قسط کوتو

همدان- ایرنا- 2 عضو سابق تیم فوتبال پاس همدان با توافق صورت گرفته در مجموع 2 میلیارد و 500 میلیون ریال طلب خود را بخشیدند.

سرپرست باشگاه پاس همدان در این خصوص روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: لفته حمیدی بازیکن سابق پاس یک میلیارد و 600 میلیون ریال و ابراهیم میرزاپور مربی سابق پاس 900 میلیون ریال از قرارداد مالی خود را طی مذاکره صورت گرفته از سوی محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس بخشیدند.
محمدرضا آرتیمانی اظهار کرد: کاهش این رقم قابل توجه از بدهی مالی باشگاه پاس اقدام موثری در راستای تسویه مطالبات بدهکاران سال های گذشته این تیم است.
وی اضافه کرد: این بدهی ها محصول مدیریت های گذشته است و باتوجه به تعهد باشگاه مبنی بر تسویه های مالی، نسبت به رایزنی جهت بخشش و یا کاهش طلب باقی مانده بازیکنان و مربیان سابق اقدام کرده ایم.
وی افزود: تاکنون رقم قابل توجهی از بدهی های گذشته را تسویه کرده ایم که به زودی نسبت به آن اطلاع رسانی می کنیم.

** پرداخت قسط دوم بازیکن برزیلی و سابق پاس
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در ادامه با اشاره به پرداخت قسط دوم بازیکن سابق و برزیلی این تیم گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه و حمایت و اقدام به موقع اعضای هیات مدیره به ویژه محمدناصر نیکبخت استاندار و رئیس هیات مدیره و نیز رسول منعم مدیرکل ورزش وجوانان همدان، این بدهی پرداخت شد.
آرتیمانی افزود: هنوز پرونده شکایت 'کری دنس کلواتر کوتو' بازیکن سابق و خارجی تیم پاس در فیفا بسته نشده و امروز قسط دوم طلب این بازیکن به مبلغ هفت هزار و 500 دلار همراه با هفت هزار و 500 دلار از قسط دوم به اضافه 1500 دلار حق الوکاله فرناندو رابط برزیلی باشگاه پرداخت.
وی بیان کرد: باتوجه به هزینه سنگین سفر به برزیل برای مذاکره، تصمیم بر انتخاب رابط برزیلی کردیم و هزینه قابل توجهی صرفه جویی شد.
آرتیمانی یادآور شد: قسط سوم و پایانی طلب این بازیکن نیز بیستم شهریورماه امسال به رقم هفت هزار و 500 دلار پرداخت خواهد شد.
پاس هم اکنون برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده می شود.
7520/1181/ 6075
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا هجینی نژاد
کد N1731429

وبگردی