آفتاب

20 هزار یتیم مناطق محروم زیر پوشش حمایتی بنیاد برکت قرار دارند

20 هزار یتیم مناطق محروم زیر پوشش حمایتی بنیاد برکت قرار دارند

استانها- ایرنا- بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بیش از 20 هزار یتیم مناطق محروم و روستایی را زیر پوشش حمایت خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا، بنیاد برکت با پیروی از احادیث و روایات و آیات مصحف شریف مبنی بر رسیدگی و توجه هر چه بیش‌تر به ایتام به ویژه در مناطق محروم، در قالب «کمیته مدیریت حساب ایتام برکت» در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کند و مأموریت‌هایی را از سال 1389 تاکنون به عنوان بخشی از فعالیت‌های اجتماعی خود انجام داده است.
کمک به تأمین و بهبود سطح زندگی در زمینه‌های رفاه عمومی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و بیمه ایتام، پرداخت وام و کمک هزینه‌های بلاعوض برای تحصیل، توجه به ارتقای سطح زندگی و منزلت اجتماعی آنان، از مهم‌ترین اهداف مدیریت حساب ایتام برکت به شمار می‌رود.
بنیاد برکت هم‌اکنون بیش از 20 هزار یتیم مناطق محروم و روستایی را تحت حمایت خود قرار داده و کمک‌های لازم به هریک از آنان را در دستور کار دارد.
بنیاد برکت در 20 آذر ماه سال 1386 از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام‌المنفعه، در مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته فعالیت کند.
1772 **انتشار: مجید ملازاده
کد N1730502

وبگردی