آفتاب

مطهری: توهین به روحانی به نفع صهیونیست‌ها شد/انتقاد از حضور عوامل آمریکا و اسرائیل در همایش منافقین

مطهری: توهین به روحانی به نفع صهیونیست‌ها شد/انتقاد از حضور عوامل آمریکا و اسرائیل در همایش منافقین

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «اروپا زیاده خواهی آمریکا در خصوص ایران را بر نتابیده است» گفت: این هنر جمهوری اسلامی بوده که میان اروپا و آمریکا درباره خود فاصله انداخته و اتحاد قبلی آنها را به هم زده است.

به گزارش خبرآنلاین، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ابتدای جلسه علنی امروز گفت: گزارش دبیرکل سازمان ملل درباره اجرای کامل تعهدات ایران در برجام و تقدیر بسیاری از اعضای شورای امنیت از این بابت و همراهی نکردن اکثریت اعضای این شورا با آمریکا در ارتباط دادن قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت با برجام یک موفقیت برای ایران است.

وی تصریح کرد: آنها خوب می دانند وزارت امور خارجه ایران به مجرد صدور قطعنامه ۲۲۳۱ که درصدد محدود کردن قدرت موشکی ایران است طی بیانیه ای اعلام کرد که این قطعنامه ربطی به برجام ندارد و ایران متعهد به آن نخواهد بود. ۱+۵ نیز این بیانیه را که به عنوان سند رسمی در سازمان ملل به ثبت رسیده تلقی به قبول کردند.

اهم اظهارات نایب رئیس مجلس را در ادامه بخوانید؛

*علاوه بر این اروپا نیز زیاده خواهی آمریکا در خصوص ایران را برنتابید. چنانچه از مواضع سران فرانسه، آلمان و ایتالیا در سفر آقای ظریف به این کشورها هویدا است. این هنر جمهوری اسلامی بوده که میان اروپا و آمریکا درباره خود فاصله انداخته و اتحاد قبلی آنها را به هم زده است.راهپمایی شکوهمند روز قدس در ایران و سراسر جهان ناشی از زنده بودن آرمان آزادی فلسطین است.

*اتحاد آل سعود با صهیونیست ها و تلاش برای قرار دادن ایران به جای اسرائیل در مقابل اعراب ره به جایی نخواهد برد.

*توهین به رئیس جمهور در روز قدس ناخودآگاه به نفع صهیونیست ها رفتار شد، قوه قضائیه تا وصول نتیجه نهایی این پرونده را قاطعانه ادامه دهد.

*عجیب است که عوامل آمریکا و اسرائیل در همایش منافقین در پاریس با هدف به دست گرفتن حکومت در ایران شرکت می کنند اما باید بدانند که بدجایی سرمایه گذاری کرده اند که جز ضرر چیزی برای آنها ندارد.

*آزادی موصل که با تدبیر دولت عراق و کمک مستشاری ایران صورت گرفت، نوید انقراض داعش را می دهد.

*گرچه مصوبه سنای آمریکا علیه ایران و روسیه هنوز به تصویب مجلس نمایندگان و رئیس جمهور آمریکا نرسیده است، اما مجلس پاسخ درخور را آماده کرده است.

*مواضع آلمان، فرانسه و ایتالیا نشان می دهد که اروپا هم زیاده خواهی آمریکا علیه ایران را برنتابیده است.

2929

 

کد N1724873

وبگردی