آفتاب
نوراللهی باید تکلیفش را مشخص کند؛

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو/ مهدی طارمی می‌تواند برود!

آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان برانکو/ مهدی طارمی می‌تواند برود!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از روند تمرینات پیش فصل این تیم ابراز رضایت کرد و در تشریح آخرین وضعیت آقای گل تیمش گفت: طارمی از باشگاه برای رفتن اجازه گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی شانزدهین دوره رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص داده و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است، چند روزی است فصل جدید تمرینات خود را آغاز کرده است.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین عصر امروز چهارشنبه سرخپوشان به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز یک بار دیگر عید فطر را به همه دوستان تبریک می‌گویم. امروز برای اولین بار ملی‌پوشان ما به تمرین اضافه شدند و همه تیم امروز حضور دارند.

سرمربی سرخپوشان با ابراز خرسندی از حضور کامیابی نیا در این تیم گفت: کمال امروز تکلیفش را مشخص کرد و در پرسپولیس ماند. این اولین روز با هم بودن ماست. تیم ما تا روز چهارشنبه هفته آینده در تهران تمرین خواهد کرد و سپس راهی اوکرانی می شویم و بعد از آن هم در آلمان با استقلال بازی خواهیم کرد.

وی در توضیح بیشتر دیدار تیمش برابر استقلال در آلمان گفت: همه چیز در حال تدارک است و فاکتورهای زیادی برای این بازی اهمیت دارد. این بازی‌ها برای باشگاه مهم است، به خصوص برای ما که می‌توانیم با این بازی‌ها آماده شویم. پس از آن هم در سوپرجام بازی داریم که اهمیت خاص خودش را دارد.

برانکو در پاسخ به پرسشی در مورد رویارویی با علی کریمی در دیدار سوپر جام گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و خیلی برای او خوشحالم که دانش و تجربه‌اش را به بازیکنان جوان منتقل کند تا از آن استفاده کند. برای او به جز بازی که مقابل نفت خواهیم داشت، آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نقل و انتقالات تیمش برای فصل آینده ابراز رضایت کرد و گفت: کارمان در نقل و انتقالات خوب بوده است. جای خالی داریم که برای جوان‌ها گذاشته‌ایم و در این خصوص هم بعد از تمرین فردا تصمیم می‌گیریم.

برانکو در مورد آخرین وضعیت مهدی طارمی و اینکه آیا او بازهم تمرین پیش فصل را از دست خواهد داد یا نه گفت: طارمی از باشگاه اجازه گرفته که می‌تواند برود. در حال پیگیری رفتنش است و به همین دلیل اجازه نیامدن به یک بخش از تمرینات را دارد. تا قبل از رفتن به اردوی اوکراین باید ببینیم اوضاع چطور خواهد شد. اکنون هم اجازه باشگاه را دارد که برود و می‌تواند با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند. طبیعی است که دل‌مان می‌خواهد بماند، اما او هدف دارد و به آینده‌اش فکر می‌کند. هدف دارد و ما هم گفته‌ایم هیچ‌وقت جلوی کسی را نمی‌گیریم.

وی در مورد آخرین وضعیت احمد نوراللی و احتمال بازگشتش به پرسپولیس گفت: جا برای نوراللهی داریم و این بازیکن باید وضعیت سربازی خودش را مشخص کند.  ماهم منتظر هستیم تا تکلیف او مشخص شود.

[!--EndFragment--]

[!--EndFragment--]

ادامه دارد....

کد N1723216

وبگردی