آفتاب

واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در بزرگراه آزادگان

واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در بزرگراه آزادگان

در پی واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در دو حادثه مجزا، آتش نشانان عملیات نجات راننده را از درون اتاقک خودروهای سواری اجرا کردند.

به گزارش ایلنا، ساعت 3:46 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش تلفنی شهروندان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 104 را به جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، ورودی تهرانسر اعزام نمود.

محمد اسدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یکدستگاه خودروی سواری ال 90 پس از برخورد با حفاظهای آهنی و شکستن لوله آب غیر شرب، بر روی سقف، در بین فضای سبز بزرگراه متوقف شده و راننده 45 ساله آن بنام(مرتضی-ک) قبل از رسیدن آتش نشانان توسط راننده های خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با رویت این صحنه و با رعایت کامل موارد ایمنی از نشت بنزین خودرو جلوگیری کردند وپس از ایمن سازی محل و جلوگیری از بروز تصادفات بعدی، تا رسیدن جرثقیل خودروی سواری را به حالت اولیه بازگرداندند.

فرمانده آتش نشانان افزود: در این محل حادثه مشابه دیگری نیز رخ داده بود که یک دستگاه خودروی سواری پراید نیز در مسیر مخالف دچار برخورد با گاردریل شده بود که به علت عدم دسترسی مناسب، تقاضای حضور آتش نشانان ایستگاه 111 به محل اعلام شد.

وی تاکید کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به خارج کردن راننده 35 ساله آن بنام(وحید-ل) از درون اتاقک خودروی سواری پراید کردند و راننده مصدوم را که از ناحیه پا و صورت دچار اسیب دیدگی شده بود را پس از حضور دو دستگاه خودروی اورژانس هر دو مصدوم را تحویل تکنسینهای اورژانس دادند.

در پایان آتش نشانان با تحویل محل گفتنی است: خودروها به عوامل راهور و انتظامی خاتمه کار اعلام نموده و به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

کد N1723054

وبگردی