آفتاب

ادارات و دستگاه های دولتی استان ایلام روز چهارشنبه یک ساعت زودتر تعطیل می شوند

ادارات و دستگاه های دولتی استان ایلام روز چهارشنبه یک ساعت زودتر تعطیل می شوند

ایلام - ایرنا - روابط عمومی استانداری ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش دما و موج گرمای بی سابقه هوا، ادارات و دستگاه های دولتی این استان در روز چهارشنبه هفتم تیر یک ساعت زودتر یعنی ساعت 14 و 30 دقیقه تعطیل می شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، این تصمیم شامل مراکز درمانی، خدماتی، امدادی و خدمات رسان نمی شود و فعالیت این دستگاه های همچون روال گذشته خواهد بود.
همچنین با توجه به گرمای بی سابقه هوا در شهرستان های مهران و دهلران، دستگاه های اجرایی، اداری و دولتی در این 2 شهرستان امروز چهارشنبه ساعت 13 به فعالیت خود پایان می دهند.
این تصمیم به دلیل ورود توده گرمایشی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز حفظ سلامت کارکنان دستگاه های دولتی و مراجعه کنندگان اتخاذ شده است.
ستاد بحران استان ایلام نیز ضمن آماده باش به مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی و اکیپ های عملیاتی دستگاه های خدمات رسان عضو ستاد از مدیران کل دستگاه های مربوطه و فرمانداران خواست به صورت مستمر اوضاع را بررسی و پایش کنند.
به گزارش هواشناسی ایلام، بر اساس مطالعه نقشه ها و الگوهای هواشناسی دمای هوای استان ایلام از روز سه شنبه (دیروز) تا آخر هفته نسبت به روزهای گذشته بین 6 تا هشت درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
به گزارش ایرنا، شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت توزیع برق استان ایلام نیز در اطلاعیه های جداگانه ای از عموم مشترکان خود خواسته اند با توجه به افزایش دمای هوا در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا دچار مشکل قطعی در این ایام نشوند.
تنظیم کننده: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
کد N1722959

وبگردی