آفتاب
خبر

ارائه بسته‌های ویژه اینترنت به مناسبت عید سعید فطر

ارائه بسته‌های ویژه اینترنت به مناسبت عید سعید فطر

همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، از ارائه بسته‌های جدید و متنوع اینترنت نوترینو خبر داد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ...

دنیای اقتصاد:همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، از ارائه بسته‌های جدید و متنوع اینترنت نوترینو خبر داد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در طرح جدید خود، بسته‌های متنوع اینترنت برای استفاده مشترکان دائمی و اعتباری در فصل تابستان ارائه می‌دهد. بر اساس ابلاغ مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعايت كف قيمت بسته هاي اينترنت به اپراتورها، بسته‌های نامحدود و شبانه حذف شده بود؛ که در پی وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مشترکان پیگیر بسته‌های نامحدود و شبانه و موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تداوم آن؛ همراه اول «ضمن بازگرداندن بسته‌های نامحدود و شبانه قبلی»، اقدام به «ارائه مناسب‌ترین بسته‌های بازار به مناسبت عید سعید فطر» کرده است.  زمان ارائه این بسته‌ها از ۵ تیرماه تا ۳۱ شهریور ۹۶ است.

 

همچنین به گزارش «ایسنا» سیدمجید صدری ، مدیرعامل رایتل اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، بسته‌های جدید اینترنتی رایتل با پایین‌ترین قیمت معرفی شد. وی ادامه داد: کاهش قیمت و معرفی بسته‌های جدید با هدف استفاده از خدمات اینترنت همراه با قیمت به‌صرفه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان است و در این طرح علاوه‌بر کاهش قیمت چشمگیر ۲۱ بسته اینترنت جدید و متنوع برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی، متناسب با نیاز ارتباطی این مشترکان به بسته‌های فعلی رایتل اضافه شده است. به گفته وی، در حال حاضر تعداد بسته‌های اینترنت رایتل به عدد ۴۶ رسیده است و مشترکان می‌توانند از میان ۴۶ بسته موجود، بسته‌ای را که مطابق یا نزدیک به نیازشان است انتخاب کنند. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در به‌روزرسانی اخیر بسته‌های اینترنتی رایتل، بسته‌های مصرفی جدیدی نیز به‌طور ویژه برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی در نظر گرفته شده است. صدری در ادامه توضیحات خود گفت: ۲۱ بسته‌ مصرفی جدید در قالب بسته‌های مصرفی کوتاه‌مدت (۱۵روزه، ۷ روزه و یک روزه) و بسته‌های ماهانه با تعرفه استثنایی به نحوی طراحی شده است تا نیاز مشترکان را با هر بودجه و میزان مصرفی پوشش دهد.

کد N1722685

وبگردی