آفتاب

ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین/مه گرفتگی در فیروزکوه و کندوان

ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین/مه گرفتگی در فیروزکوه و کندوان

ساری- ایرنا-فرمانده پلیس راه مازندران ترافیک در جاده‌های این استان را نیمه سنگین توصیف کرد و گفت که هم اکنون تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرهای آمل‌، قائمشهر و نوشهر با کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ «علیرضا عمادی» شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک هم اکنون در قسمت‌‌هایی از هر 2 مسیر رفت و برگشت محورهای هراز ، کندوان و سوادکوه نیمه سنگین است.
وی با اظهار این که از یکشنبه شب گردشگران و مسافران از نقاط کشور به سمت مازندران حرکت کرده‌اند، اظهار داشت‌: گزارش‌های مسافران به پلیس راه نشان می‌دهد که به دلیل بالا بودن دمای هوای بسیاری از استان‌های کشور، بیشتر مردم مناطق شمالی کشور را برای مسافرت انتخاب کرده‌اند.
**مه گرفتگی و کاهش دید در جاده های مازندران
وی با بیان اینکه در حال حاضر در جنوب به شمال محور هراز و جنوب به شمال محور کرج - چالوس (ابتدای محور تا تونل کندوان) ترافیک نیمه سنگین است، بیان داشت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز درمحور فیروزکوه (محدوده گدوک) محور کرج – چالوس (محدوده هزار چم) وجود دارد.
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست تا به هیچ عنوان در لاین‌‌های خاکی جاده‌ها قرار نگیرند و ضوابط راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
وی گفت: اگر نکات جزئی اما مهم از جمله قرار گرفتن پشت سر هم، سبب می‌شود تا ترافیک پرحجم نیز روان شود.
مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی و فرعی و 338کیلومتر ساحل در دریای خزر دارد.
6990 *شبس*1613*خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی**انتشار دهنده: عبدالله غفاری
کد N1722349

وبگردی