آفتاب
رئیس پلیس‌راه استان البرز:

محور چالوس از مرزن‌آباد تا کندوان مسدود شد

محور چالوس از مرزن‌آباد تا کندوان مسدود شد

کرج - رئیس پلیس‌راه استان البرز گفت: محور چالوس از مرزن‌آباد تا کندوان مسدود شده و انسداد کامل محور تا ساعت ۱۶ انجام می‌شود.

سرهنگ رضا معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: محور کرج - چالوس صبح امروز دوشنبه پنجم تیرماه از مرزن‌آباد به کرج مسدود و اعمال محدودیت ترافیکی در این مسیر محقق شده است.

وی بابیان اینکه تردد هرگونه وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج از ساعت ۱۱ صبح امروز ممنوع شده است، افزود: تا رسیدن خودروی اسکورت از مرزن‌آباد به محدوده تونل کندوان (محدوده استان البرز) مسیر به سمت کرج از این منطقه دوطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز زمان تقریبی اعمال محدودیت ترافیکی و مسدود شدن راه در محور کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان به جنوب را ساعت ۱۶ امروز اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در این مسیر در لاین رفت‌وبرگشت سنگین است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به وضعیت دیگر محورهای مواصلاتی استان البرز خاطرنشان کرد: ترافیک در لاین شمالی آزادراه تهران - کرج و جاده مخصوص (محدوده اتمسفر تا پل کلاک) پرحجم گزارش‌شده است.

وی تأکید کرد: ترافیک‌ پرحجم و سنگینی را در لاین شمالی اتوبان کرج - قزوین محدوده پل فردیس تا آرامستان بهشت سکینه را شاهد هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان البرز از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه برانند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

کد N1722214

وبگردی