آفتاب
حجت نظری در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان در عین حمایت از دولت، باید مطالبات خود را مدام طرح کنند

اصلاح‌طلبان در عین حمایت از دولت، باید مطالبات خود را مدام طرح کنند

عضو منتخب شورای شهر تهران گفت:‌ اصلاح‌طلبان باید در عین حمایت از دولت، مطالبات خود را مدام طرح کنند و به نوعی بر دولت نظارت مستمر نیز داشته باشند.

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با اظهارات وزیر امور خارجه  و دخالت او در امور داخلی ایران گفت: وزیر امور خارجه آمریکا درست گفته است اما آن گروه قطعا اصلاح‌طلبان نیستند زیرا آمریکا و اسراییل و گروه‌های مورد حمایت ایشان همیشه تلاش کرده‌اند اصلاح‌طلبان در ایران موفق نشوند!

او ادامه داد: برای مثال در سال ۷۶ وقتی آقای خاتمی پیروز انتخابات شد، گروهک مجاهدین خلق که مورد حمایت آمریکا و اسراییل هست، با ناراحتی ابراز کردند که عمر نظام جمهوری اسلامی ایران حداقل ۲۰ سال افزایش یافت! این اظهارات و نوع نگاه یعنی آنها دوست ندارند اصلاح‌طلبان در ایران روی کار باشند.

منتخب مردم تهران در شورای شهر در رابطه با نوع حمایت اصلاح‌طلبان از دولت دوازدهم اظهار داشت: به نظرم اصلاح‌طلبان باید در عین حمایت از دولت، مطالبات خود را مدام طرح کنند و به نوعی بر دولت نظارت مستمر نیز داشته باشند. ما نباید دولت را رها کنیم. باید در عین حمایت و کمک به دولت، مطالبات جامعه و جریان اصلاحات را از دولت بخواهیم.

او اضافه کرد: این امر باعث می‌شود هم مطالبات مردم پی‌گیری شود و هم دولت با توجه به نظارت و نیز استفاده از نیروهای خبره، هر روز بیشتر تقویت شود.

کد N1722070

وبگردی