آفتاب

حوادث تروریستی تهران، انسجام ملی مردم و مسئولان را تقویت کرد

حوادث تروریستی تهران، انسجام ملی مردم و مسئولان را تقویت کرد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در مراسم تجلیل از حافظان نظم و امنیت انتخابات با بیان اینکه مهر تایید مقام معظم رهبری در تامین امنیت انتخابات بزرگترین افتخار نیروهای انتظامی است، گفت:حوادث تروریستی تهران انسجام ملی را تقویت کرد.

به گزارش ایلنا،  سردار عبدالرضا ناظری در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام خاتمی امام جمعه موقت تهران وعضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حضار و مدعوین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و مدافع حریم اظهار داشت: باتلاش همکاران و تأسی از فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری و در اجرای تدابیر فرمانده  ناجا امنیت بدست آمده امروز موجبات رضایت فرمانده کل قوا را فراهم آورده است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ هزار نفر از کارکنان انتظامی در سراسر کشور در ماموریت انتخابات اظهار داشت: همکارانم در کنار عزیزان سپاه و بسیج، وظیفه ومسئولیت خود را در جریان برگزاری انتخابات به صورت حرفه ای ، قانونی، هوشمندانه ومقتدرانه به انجام رساندند به طوری که مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی ودیگر حافظان تامین امنیت انتخابات اظهار رضایت کردند.

وی در ادامه گفت: اقدامات تروریستی کور دشمنان با حضور مقتدرانه و توأم با درایت و شجاعت همکاران دلاور مستقر در حرم مطهر حضرت امام خمینی ( ره ) با برخورد قاطع و کوبنده سبز پوشان سخت کوش مواجه شد و در این عملیات تروریست ها در دم به هلاکت رسیدند.

سردار ناظری گفت: اشراف اطلاعاتی و قدرت وعکس العمل سریع دستگاه های امنیتی،انتظامی ونظامی به مقابله با این گروه تروریستی انجامید و با این حادثه، انسجام ملی در مردم ومسئولان تقویت شد.

وی در ادامه بیان داشت: با عنایت خداوند، با هوشیاری و صلابت رزمندگان سپاه انصار مستقر در مجلس شورای اسلامی و با پشتیبانی شیر مردان یگان ویژه، دومین گروه تروریستی سه نفره در ساختمان مجلس به جهنم واصل شدند.

سردار  ناظری ادامه داد: نیروی انتظامی توفیق برقرای نظم و امنیت مجالس لیالی پر برکت قدر در تمامی مساجد و حسینیه ها را در کشور بر عهده داشتند و ناجا همزمان با تامین نظم و امنیت مجالس ، خودشان قرآن را بر سر گرفته و با چشمان اشکبار و با تضرع به درگاه حضرت احدیت دعا کرده و زمزمه مقدس «بک یا الله» را سر دادند.

وی در پایان بیان داشت: در تامین امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس نیز برگ زرین پر افتخاری از صلابت و استحکام و امنیت نیروی انتظامی در سطح کشور با حضور پرشکوه مردم رقم زده شد.

کد N1721984

وبگردی