آفتاب
به منظور حفظ کیفیت آموزشی؛

پذیرش دانشجوی میهمان در دانشگاه خوارزمی محدود شد

پذیرش دانشجوی میهمان در دانشگاه خوارزمی محدود شد

دانشگاه خوارزمی اعلام کرد:با توجه به کثرت متقاضیان میهمان و انتقال و با توجه به محدود بودن امکانات دانشگاه،به منظور حفظ کیفیت آموزشی صرفاً تعداد محدودی دانشجو به عنوان میهمان پذیرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی در خصوص، میهمانی و انتقال به این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ توضیحاتی را ارایه کرد که به شرح زیراست:

این دانشگاه صرفاً تقاضاهای ثبت شده در سامانه نقل و انتقال وزارت متبوع را مورد بررسی قرار می دهد و به درخواست هایی که از طریقی غیر از سامانه ارائه شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. براساس این گزارش، دانشگاه خوارزمی تقاضاهای دانشجویانی را بررسی می کند که دارای معدل کل حداقل ۱۳ باشند.

نتایج درخواست های نقل وانتقال در زمان تعیین شده فقط در سامانه اعلام خواهد شد و ریز نمرات دانشجویان میهمان پس از تسویه حساب دانشجو ارسال خواهد شد.  

با توجه به کثرت متقاضیان میهمان و انتقال و با توجه به محدود بودن امکانات دانشگاه، به منظور حفظ کیفیت آموزشی صرفاً تعداد محدودی دانشجو به عنوان میهمان پذیرفته می شود.

تقاضای تمدید میهمان دانشجویان در صورت کسب میانگین مطلوب از نظر گروه و دانشکده مربوط قابل بررسی خواهد بود. با توجه به اعلام نتایج نقل و انتقالات در سامانه، این دانشگاه از پاسخگویی به صورت حضوری معذور است.

کد N1721690

وبگردی