آفتاب

ارتقای طرح درجه بندی جایگاه‌ها، مصداق بارز تحقق حقوق شهروندی است

ارتقای طرح درجه بندی جایگاه‌ها، مصداق بارز تحقق حقوق شهروندی است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از افزایش ۶۰ درصدی جایگاه های ممتاز منطقه خبر داد و گفت : هم‌اکنون ۵۲ جایگاه عرضه سوخت مایع به صورت شبانه روز در امر سوخت رسانی فعالیت دارند.

به گزارش ایلنا، سبحان رجب پور با بیان این‌که ارتقای طرح درجه بندی جایگاه‌ها، مصداق بارز تحقق حقوق شهروندی است، اظهار کرد: به منظور خدمات مطلوبتر به مردم و مشتریان در جایگاه‌های عرضه سوخت، برنامه های هدفمندی با محوریت حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تامین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی، کنترل کیفیت و کمیت، ارتقای سطح ایمنی در جایگاه های سوخت، تکریم مشتریان، زیبا سازی، اطلاع رسانی، نگهداشت نمازخانه ها و آماده به کار بودن پوزهای بانکی از جمله خدماتی است که در جهت حقوق شهروندی ارائه و ارزیابی و بررسی می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تصریح کرد: بر همین اساس، طرح نظارت بر عرضه سوخت هر ساله در دو مرحله و از سوی واحدهای بازرگانی، اچ اس یی، ایمنی، کنترل و نظارت، سامانه هوشمند ،مهندسی، حراست و روابط عمومی انجام می شود تا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

رجب پور در ادامه به مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی با شماره ۰۹۶۲۷ اشاره و تصریح کرد: همکاران ما در در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردم در رابطه با کیفیت خدمات و روند سوخت رسانی در جایگاه های عرضه سوخت هستند.

وی درباره روند بررسی و پاسخگویی به شکایات گفت : این مرکز شکایات و دیدگاه‎های دریافتی را به منطقه مربوط ارسال می کند و منطقه نیز پس از بررسی، کمتر از ۷۲ نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام خواهد کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود همچنین گفت: ما به عنوان یک دستگاه خدمت رسان موظف به رعایت حقوق شهروندی و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان در امر سوخت رسانی هستیم و اهتمام لازم را در جهت تحقق اهداف شرکت و حقوق شهروندی در دستور کار قرار داده‌ایم تا شاهد رضایت حداکثری مشتریان باشیم.

 

 

کد N1721674

وبگردی