آفتاب

هیات اقتصادی و تجاری البرز عازم لهستان، استوانی و آلمان شد

هیات اقتصادی و تجاری البرز عازم لهستان، استوانی و آلمان شد

کرج-ایرنا- هیات اقتصادی و تجاری متشکل از مسئولان دولتی، اقتصادی و فعالان تجاری استان البرز صبح روز یکشنبه از این استان راهی سه کشور لهستان، استوانی و آلمان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، توسعه روابط تجاری، اقتصادی، دانشگاهی و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی و نیز بررسی همه جانبه درباره مشارکت و سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی به کشور و نیز توسعه گردشگری از اهداف این سفر اعلام شده است.
هیات اعزامی در این سفر همچنین تفاهم نامه های امضا شده در سفرهای قبلی هیات های تجاری این کشورها به استان البرز در زمینه های مختلف از جمله حمل و نقل، کشاورزی و فناوری اطلاعات را مورد بررسی همه جانبه قرار می دهد.
یافتن شرکای تجاری جدید با هدف صادرات محصولات متنوع به ویژه مواد غذایی به کشورهای اروپا از دیگر موادی است که در دستور کار هیات اعزامی البرز قرار دارد.
این گزارش حاکی است ،به دلیل اهمیت ویژه برنامه هایی که دراین سفر تدارک دیده شده است ، استاندار ، معاون استاندار ، رییس اتاق بازرگانی و رئیس سازمان صنعت ، معدن و کشاورزی استان البرز نیز در راس هیات اعزامی در این سفر حضور دارند.
البرز به عنوان استان معین لهستان مسوولیت اعزام این هیات را برعهده دارد و در مجموع نوزده نفر ار اعضای اتاق های بازرگانی استان های البرز، تهران، اهواز ، شیراز و اصفهان هیات اقتصادی اعزامی به سه کشور لهستان ، استوانی و آلمان را شامل می شوند.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
کد N1721621

وبگردی