آفتاب
استاندار سمنان:

دستگاه قضایی با اهانت کنندگان به رییس جمهوری در روز قدس برخورد جدی کند

دستگاه قضایی با اهانت کنندگان به رییس جمهوری در روز قدس برخورد جدی کند

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با بیان این که اهانت کنندگان به رییس جمهوری در راهپیمایی روز قدس دل دشمنان را شاد کردند، گفت : این رویداد تلخ یک آزمون الهی برای دستگاه قضایی کشور برای بررسی این حادثه و برخورد جدی با توهین کنندگان به رئیس جمهور است.

محمدرضا خباز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از سران قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم می خواهم برای ریشه کنی و مهار این اقدامات و معضل در جامعه چاره اندیشی کند.
وی اظهارداشت :دیگر زمان پاسخ ندادن در برابر رفتارهای نابخردانه و غیر عقلانی محدود افراد به سرآمده و دیگر نمی توان این شرایط را تحمل کرد.
وی خاطرنشان کرد : در روزی که مزین به اتحاد ملی و اسلامی بود گروهی از افراد نابخرد دل دشمنان نظام جمهوری اسلامی را شاد کردند و این رفتارها نیز به دور از ادب و اخلاق است.
استاندار سمنان تصریح کرد : این افراد بی بصیرت با شعارهای واهی خوراک های خوبی را به رسانه های غربی دادند و این کارشان نابخشودنی است.
وی یادآور شد : روز قدس یکی از یادگاری های ارزشمند امام راحل است و تعدادی از افراد گستاخ روز جمعه با اهانت به رییس جمهوری ، طعم شیرین حضور آحاد جامعه در این راهپیمایی به کامشان تلخ کردند.
خباز با بیان این که شعاردهندگان خودسر روز قدس علیه دکتر روحانی مسلمان نبوده و یا از بیگانگان خط می گیرند، گفت : این افراد مسلمان نبودند چرا که اگر شیعه امام علی (ع) بودند به دومین شخصیت نظام جمهوری اسلامی توهین نمی کردند.
وی بیان داشت : دکتر روحانی با متانت و صبر جواب این گستاخی ها را ندادند اما حضار و طرفداران ایشان که در صحنه بودند بایستی با شعار 'درود بر روحانی' این فتنه را خاموش می کردند و این نقد برآن ها وارد است.
به اعتقاد استاندار سمنان بعضی از این افراد زخم خورده انتخابات 29 اردیبهشت بودند که درصدد تخریب دولت هستند.
خباز تاکید کرد : رای 24 میلیون نفر پشت آقای روحانی است که باید آحاد جامعه چهار سال از رئیس جمهور منتخب برای پیشبرد اهدافش برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا و در 65 نقطه استان سمنان برگزار شد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
کد N1720952

وبگردی