آفتاب
خبر

امضای تفاهم‌نامه حمل محصولات صادراتی ذوب‌آهن

امضای تفاهم‌نامه حمل محصولات صادراتی ذوب‌آهن

مدیركل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن از امضای تفاهم‌نامه حمل محصولات صادراتی ذوب‌آهن از مبدأ اصفهان به مقصد بندر شهید رجایی خبر داد. ...

مدیركل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن از امضای تفاهم‌نامه حمل محصولات صادراتی ذوب‌آهن از مبدأ اصفهان به مقصد بندر شهید رجایی خبر داد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن مرتضی علی احمدی مدیر كل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن با اشاره به تفاهم‌نامه حمل محصولات ذوب‌آهن گفت: به‌منظور فراهم‌سازی و ایجاد ظرفیت تخلیه در بندر شهید رجایی، تفاهم‌نامه فوق به امضا رسید. وی افزود: در همین راستا هیاتی مركب از مدیران شركت ذوب‌آهن، مدیرعامل شركت تركیب حمل‌ونقل، مدیر كل بازرگانی و بازاریابی از منطقه كل راه‌آهن هرمزگان (حد فاصل ایستگاه انشعاب – مانوری) بازدید كردند.

 

مدیركل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن عنوان كرد: اجرای سیاست حمل بار در سال ۹۶ به صورت نقطه‌ای (بدون توجه به مركز تخلیه) و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل به‌صورت شبكه‌ای و مبدأ – مقصدی، ملاك برنامه‌ریزی بخش بازرگانی با همكاری ادارات كل مناطق در دستور كار قرار گرفته است. احمدی تصریح كرد: با تنظیم و امضای تفاهم‌نامه‌ای بین صاحب كالا، شركت تركیب حمل‌ونقل، مدیران كل راه‌آهن هرمزگان و بازرگانی و بازاریابی، حمل حداقل ۲۵۰ هزار تن محصولات صادراتی از مبدأ ذوب‌آهن اصفهان به بندر از اواخر خردادماه برای اولین بار به‌عنوان بار جدید آغاز خواهد شد. وی خاطرنشان كرد: مقرر شده سایر بارهای صادراتی به مقاصد زاهدان و افغانستان با بازدید از ایستگاه‌های مطهری و زاهدان و همچنین بارهای داخلی به سایر مقاصد با برگزاری جلسه در اداره كل بازرگانی و بازاریابی مورد بررسی قرار گیرد. مدیركل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن یادآور شد؛ در حال حاضر حدود 5/ 2 میلیون تن حمل بارهای داخلی و صادراتی شركت ذوب‌آهن اصفهان از طریق جاده انجام می‌شود كه سهم ریل از آن صفر است.

کد N1720829

وبگردی