آفتاب

معاون فرمانده کل سپاه:دشمنی امروز با تفکر اسلام ناب است

معاون فرمانده کل سپاه:دشمنی امروز با تفکر اسلام ناب است

کاشان - ایرنا - معاون راهبردی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنی استکبار جهانی و ایادی آن ها با تفکر اسلام ناب است و می خواهند ذخایر و منابع خاورمیانه را چپاول کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین بهشتی در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرستان آران و بیدگل افزود: دشمنی استکبار امروز با توان موشکی سپاه و انرژی هسته ای نیست بلکه تلاش می کنند ذخایر و منابع کشورهای خاورمیانه را در جهت منافع خود چپاول کنند.
وی ادامه داد: جای بسیار تاسف است که ذخایر و منابع کشورهای اسلامی تبدیل به پول برای داعش ناخلف شده است و داعش گروه جنایتکاری است که توسط رژیم صهیونیستی آموزش و تجهیز می شود.
وی بیان کرد: حمایت رژیم صهیونیستی از داعش بخاطر انحراف در فکر مردم و حرکت بیداری اسلامی و دادن آدرس غلط به مردم است .
بهشتی تصریح کرد: در چند سال گذشته تلاش های داعش و حامیان آن ها را دیدیم که چطور به دروازه های بغداد و حرم اهل بیت در سوریه و عراق نزدیک شدند ولی ایستادگی و مقاومت مانع حرکت آنها شد و شکست خوردند.
وی اظهار کرد: امروز شاهدیم جبهه مقاومت از یمن تا مدیترانه فعال است و دشمنان در هراسند و لرزه به اندام آنها افتاده است و این را بدانید هر جا تلاش دشمنان بیشتر شده است تلاش ما نتیجه داده است.
وی خطاب به مردم بیان کرد: هوشیار باشید و بدانید دشمنان می خواهند این راهپیمایی ها، نماز جماعت و نقش محوری ولایت فقیه را مخدوش کرده و امت حزب الله را از ولایت فقیه جدا کنند ولی باید بدانند که سیلی محکمی خورده و خواهند خورد.
وی ادامه داد: اقدام کور داعش در تهران با سیلی محکم ما مواجه شد و موشک های سپاه هدف های داعش را به صورت دقیق و بصورت آنلاین مورد اصابت قرار داد و دنیا را مبهوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: افتخار می کنیم که امروز در منطقه ای هستیم که همه کشورها دچار مشکلات امنیتی هستند ولی ما در امنیت کامل هستیم و این سیلی محکم ما پیام ایستادگی و مقاومت برای آمریکا و رژیم صهیونیستی داشته است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر**انتشار دهنده:فاطمه نوری
کد N1720651

وبگردی