آفتاب
امام جمعه موقت سمنان:

ایران در عملیات موشکی به داعش، سیلی محکمی به امریکا و رژیم اسرائیل زد

ایران در عملیات موشکی به داعش، سیلی محکمی به امریکا و رژیم اسرائیل زد

سمنان-ایرنا- امام جمعه موقت سمنان با اشاره عملیات موشکی ایران به مقر داعش در شرق سوریه، گفت: ایران در این عملیات ، سیلی محکمی بر آمریکا، عربستان سعودی و اسراییل زد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس در نمازجمعه این هفته سمنان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خانواده معظم شهد، افزود: همانگونه که معظم له فرمودند جمهوری اسلامی محکم و استوار ایستاده و کسی نمی تواند به او سیلی بزند و در حقیقت این ایران است که سیلی محکمی را بر صورت دشمنان خود خواهد زد.
وی اظهارداشت : همانگونه که مردم دیدند پس از سخنان گهر بار رهبری با اقتدار توانست مقر داعش را در شرق سوریه مورد هدف 6 فروند موشک قرار دهد و سیلی محکمی را بر صورت آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی زد.
امام جمعه موقت سمنان با بیان این که ایران توانست با شلیک موشک مواضع آنان را بدون کوچکترین خطایی از مسیر 650 کیلومتری مورد هدف قرار دهد و ترس و وحشت را در دل دولتمردان آمریکا، عربستان و اسراییل حاکم کند.
وی یادآور شد : آمریکا که خود را ازلحاظ دفاعی قوی می‌داند، نتوانست آزمایش موشک بالستیک خود را با موفقیت به پایان برساند اما ایران توانست دقیقا مقر داعش را از 650 کیلومتری مورد هدف قرار دهد.
وی با بیان این که این عملیات پیامی مهمی را به رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان داد، اظهار کرد : دشمنان ایران باید بدانند که برنامه موشکی ایران شوخی نیست و شعار هم نمی‌دهیم و این تنها موشک‌های میان برد ماست.
امام جمعه موقت سمنان با بیان این که رژیم اسراییل پس از این حمله موشکی ایران گفته من را تهدید نکنید، تصریح کرد : امروز رژیم صهیونیستی با ترسی که در جریان این عملیات در او به وجود آمده از همه کشورها خواسته تا دست در دست هم دهند تا ایران ضعیف شود.
وی اضافه کرد : امروز همه پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران است و رهبری انقلاب فرمایش فرمودند هر کسی بخواهد مقابل ایران بایستد، نابود خواهد شد.
امام جمعه موقت سمنان افزود : مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده است.
عبدوس گفت: پیام راهپیمایی روز قدس بر اساس فرمایش رهبری انقلاب ، پایان عمر این رژیم در کمتر از 25 سال است.
امام جمعه موقت سمنان با قدردانی از مردم ولایتمدار سمنان که با حضور گسترده و پرشور خود بار دیگر حماسه آفریدند، گفت: دشمنان اسلام از 70 سال قبل در پی طراحی جایگاهی برای خود در خاورمیانه بودند تا نیروهایی از آنان حمایت کنند.
عبدوس افزود: این نیروها دنبال منابع منطقه و عملیاتی کردن نقشه شوم خود بودند؛ اما وحدت جامعه اسلامی نشان داد عملیات آنان در این محدوده جغرافیایی منتج به شکست می‌شود.
وی با بیان این که داعش دست ‌نشانده دشمنان اصلی اسلام است، اضافه کرد: بعد از حادثه تروریستی اخیر، همه شاهد پوچ بودن نقشه‌های دشمنان اسلام و ایران بودند.
عبدوس با اشاره به نزدیکی ایام عید سعید فطر و لزوم رعایت اولویت ها در این روز از سوی مردم ، گفت: اولویت اول در روز عید فطر آن است که زکات فطره خود را به فقرا و نیازمندان پرداخت کنیم و پس از آن به مساجد، حسینیه ها و مدرسه ها کمک کنیم.
7470/6026/
*خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
کد N1720582

وبگردی