آفتاب
روز قدس؛ نماد مبارزه با استکبار و نظام سلطه

محمدی عراقی:فرزندان روح الله نمی گذارند خواب های دشمن تعبیر شود

محمدی عراقی:فرزندان روح الله نمی گذارند خواب های دشمن تعبیر شود

شیراز- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی باید بدانند که فرزندان روح الله به ویژه مردم بسیجی، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فداییان رهبری نمی گذارند خواب های دشمن برای کشور تعبیر شود.

به گزارش ایرنا آیت الله محمود محمدی عراقی در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در حرم مطهر شاهپراغ(ع) بیان کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران سیلی محکم فرزندان امام راحل و مقام معظم رهبری بود که نه تنها داعش بلکه تل آویو و واشنگتن را هم به لرزه در آورد.
وی افزود: بنا به اراده الهی، انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطف تاریخ معاصر رخ داد و مبارزه با تفکر رژیم پلید صهیونیستی به عنوان یکی از اصول مد نظر قرار گرفت و دوران مقاومت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
محمدی عراقی اظهارداشت: با الهام از انقلاب اسلامی، نیروهای مقاومت نیز در سرزمین مقدس فلسطین ایجاد شد و اسراییل طعم شکست را در قالب شکست های چندروزه را چشید و نیروهای مقاومت دروغین بودن شکست ناپذیری این رژیم را به دنیا نشان دادند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دوران سلطه طلبی اسراییل به پایان رسیده است اضافه کرد: این مهم حاصل شعارهای کوبنده ملت مسلمان در روز قدس به عنوان یادگار امام راحل و فریاد مظلومیت مردم در دنیا است.
او ادامه داد: در راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان، فرزندان امام راحل اثبات کردند که تنها راه در این راه مقاومت است و دشمنان ما نیز دست به توطئه ها و دسیسه های جدید زدند.
محمدی عراقی عنوان داشت: استکبار جهانی و غرب برای مقابله با مقاومت مسلمانان و پیام آزادی بخش انقلاب اسلامی، جریان های وهابی تکفیری که داعش یکی از محصول آنهاست را ایجاد کردند و تلاش کردند جریان های وهابی و تکفیری را با شعارهای دروغین برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان جهان راه بیندازند.
وی گفت: آنها با این اقدام تلاش کردند جنگ را به درون کشورهای مسلمان ببرند که با مقاومت نیروهای انقلابی و اسلامی در سوریه و عراق نیز مجبور به عقب نشینی شدند.
او افزود: امروز شاهد پرده دیگری از دشمنی دشمنان آمریکایی صهیونیستی در منطقه خاورمیانه با عنوان ناتو عربی هستیم و تلاش می کنند با استفاده ابزاری از برخی عرب ها مسلمانان را به جان هم بیاندازند که اولین قربانی این اقدامات کشورهای عربی متحد با آمریکا خواهند بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برخی کشورهای عربی و سردمداران این کشورها در اوج نادانی و ذلت به دعوت رژیم صهیونیستی دور هم جمع شدند و علیه خاورمیانه دست به طراحی می زنند که در داخل جبهه آنها نیز اختلافات و شکاف هایی وجود دارد.
او با بیان اینکه سرزمین فلسطین حداقل پنج هزار سال تاریخ دارد ادامه داد: سرزمین فلسطین 70 سال است که به دست رژیم نامشروع صهیونیست اشتغال شده است که سقوط و فروپاشی این رژیم در قرآن پیش بینی شده است.
محمدی عراقی عنوان داشت: روز قدس روز اسلام است و راهپیمایی جهانی مسلمانان در این روز از فراموشی قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام جلوگیری می کند.
وی با بیان اینکه در روز قدس مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست ها فریاد زده می شود گفت: فلسطین یک رمز و نماد است و فریاد مظلومیت همه انسان های آزاده و تحت ستم جهان است که امام راحل با اعلام این روز مهمترین استراتژی استکبار جهانی را خنثی کرد.
محمدی عراقی اظهارداشت: حرف ما با ابر قدرت ها این است که اگر سلاح هسته ای ممنوع است چرا رژیم صهیونیستی دارای این سلاح مخرب است و کمک های شما به این رژیم و تجهیز آن به این سلاح ها چه دلیلی دارد؟
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
3002 /1876
کد N1720565

وبگردی