آفتاب

امام جمعه جیرفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدهاست

امام جمعه جیرفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدهاست

جیرفت – ایرنا – امام جمعه جیرفت با اشاره به حملات موشکی ایران به مواضع داعش گفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران برای از بین بردن تهدیدهای منطقه ای است لذا دشمنان بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی امادگی کامل در برابر تهدیدها را دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر جیرفت ضمن تبریک حملات موفق آمیز موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران دنبال تعرض به خاک کشورهای دیگر نبوده و نخواهد بود لذا حمله موشکی ایران به دیرالزور در راستای دفاع از ارزش های این نظام مقدس انجام گرفت.
وی اظهار کرد:همه دنیا بداند ایران اسلامی اجازه تعرض هیچ کشوری را به خاک خود نخواهد داد و ملت ایران زیربار ظلم نخواهند رفت و از حق خود دفاع می کنند.
امام جمعه جیرفت گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند حادثه تروریستی تهران ترقه بازی بود لذا حمله موشک های ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوشه ای از قدرت نظامی کشور ایران است.
وی افزود: خبر حملات موشکی ایران بازتاب جهانی داشت لذا تحلیلگران ،قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را درک کردند.
وی با بیان اینکه ایران نه تنها در خشکی بلکه در زیر دریا هم پایگاه های موشکی دارد، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تهدیدی با مقیاسی بسیار بزرگ را جواب داده و می دهد.
حجت الاسلام کرمی پور ادامه داد: پس از عملیات موفقیت آمیز موشکی ایران، کشور روسیه هم چند موشک به مواضع داعش شلیک کرد که این یکی از بازتاب های پرتاب موشکی ایران است.
وی به سفر رییس جمهوری امریکا به عربستان اشاره کرد و گفت: در این سفر عربستان با پول بیت المال مسلمانان سلاح برای نابود کردن مسلمانان خریداری کرد لذا این نشان از ماهیت آل سعود دارد.
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ها توطئه های دشمن را خنثی می کند لذا در قران کریم از تجمع علیه کفار به عنوان عمل صالح یاد شده است.
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس ابتکار حضرت امام خمینی(ره) بود که با فرمان تاریخی خود اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام گذاری کردند.
وی ادامه داد: امام(ره) فرمودند روز قدس متعلق به تمام مسلمین جهان است لذا در این روز مسلمانان دنیا انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام می کنند.
حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از روز قدس بعنوان لیله اقدر جامعه اسلامی یاد می کنند لذا این نشان از اهمیت این مساله دارد.
وی خاطرنشان کرد: روز قدس، روز فریاد مسلمانان علیه سرطان جهانی است چون رژیم صهیونیستی در تمام دنیا جنایت انجام می دهد.
وی ادامه داد: در این روز استکبار جهانی باید رسوا شود تا همه دنیا بدانند و اجازه مقابله با این رژیم را پیدا کنند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل اب به رزیم صهیونیستی بریزد اسراییل را اب می برد ولی متاسفانه سران بعضی کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
وی همچنین ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اقامه قسط و عدل وظیف اصلی قوه قضاییه است لذا با اجرای عدالت مردم احساس ارامش می کنند.
وی افزود: مبارزه با فساد، تبعیض، فقر، رسیدگی سریع و قاطع و رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی از خواسته های مهم مردم از دستگاه قضایی است.
جیرفت در 230کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
کد N1720552

وبگردی