آفتاب
روز قدس؛ نماد مبارزه با استکبار و نظام سلطه/

میرتاج الدینی:روز جهانی قدس از اصول راهبردی جمهوری اسلامی است

میرتاج الدینی:روز جهانی قدس از اصول راهبردی جمهوری اسلامی است

یاسوج- ایرنا- معاون پارلمانی رئیس جمهوری دولت دهم گفت که مسئله فلسطین و روز جهانی قدس از اصول راهبردی و استراتژیک جمهوری اسلامی و مظهر اندیشه و مکتب امام راحل (ره) است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی روز جمعه در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت که مبارزه بی امان با رژیم منحوس صهیونیسم قابل تفکیک و جدایی از اصول، راهبردها و آرمان های بزرگ امام راحل، انقلاب و رهبری نیست.
وی با بیان اینکه عصر آزادی قدس و دوران افول رژیم صهیونیستی فرارسیده، گفت: حلقه ترکیبی این حرکت مقدس علیه این غده سرطانی در منطقه سالهاست طنین انداز شده و پیوند و اراده محکم امت های آزادی خواه در همه جای عالم بر این امر استوار شده است.
نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد که اسرائیل و رژیم صهونیستی زمانی اندیشه خاورمیانه جدید و از نیل تا فرات را در سر خود می پروراند اما امروز با مقاومت، ایستادگی، پشتیبانی و اتحاد ملت های مسلمان تنها برای ابقای خود دست و پا می زند.
حجت الاسلام میرتاج الدینی فلسطین و آزادی قدس شریف را یک تفکر دانست و گفت که جمهوری اسلامی ایران نیز پیشتاز و پرچم دار واقعی آن است.
وی با تقدیر از حرکت مقتدرانه و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قراردادن مواضع داعش در منطقه الزور سوریه نیز گفت که دشمنان و بدخواهان بدانند که پاسخ جمهوری اسلامی با هر گونه تهدیدی محکم و پشیمان کننده خواهد بود.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
مردم سرافراز، ولایت مدار، روزه دار و همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد امروز همگام با گام های استوار ملت خروشان ایران اسلامی و رساتر از گذشته فریاد انزجار و بیزاری از ستم ها و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را به گوش همه ملت های آزادی خواه جهان سردادند.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
کد N1720549

وبگردی