آفتاب

وزیر ورزش: اقدام موشکی ما ثابت کرد در مبارزه با تروریسم پیشگام هستیم

وزیر ورزش: اقدام موشکی ما ثابت کرد در مبارزه با تروریسم پیشگام هستیم

وزیر ورزش و جوانان کشور با تحسین اقدام موشکی سپاه قدس علیه داعش در خاک سوریه تصریح کرد: این اقدام به عنوان یک حرکت مبارزه با تروریسم و نماد اقتدار ملی ما بود. ما با این اقدام اثبات کردیم به عنوان قدرت بزرگ منطقه حافظ امنیت و پیشگام مبارزه با تروریسم هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص این آیین راهپیمایی اظهار کرد: مردم ایران در همه دوران حامی مردم فلسطین بودند و از رژیم سفاک صهیونیستی ابراز انزجار کرده‌اند.

او افزود: به عنوان نمادی از انسجام ملی و به نشانه حمایت از آرمان‌های مردم ستمدیده و قهرمان فلسطین که برای آزادسازی سرزمینشان مبارزه می‌کنند، مردم ایران هرسال با حضور پرشکوه خود در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

سلطانی‌فر ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم ایران، در خصوص حمایت از مردم فلسطین خاطرنشان کرد: این راهپیمایی تنها حمایت از آرمان‌های مردم فلسطین نیست بلکه مخالفت با نظام سلطه و آمریکای جنایتکار است.

او در رابطه با حضور جامعه ورزش عنوان کرد: همان طور که مستحضرید همه جامعه ورزش امروز از سراسر کشور برای حمایت از مبارزات مردم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند و خیلی دور نیست که ما نماز جمعه را به امامت مقام معظم رهبری در بیت المقدس برپا کنیم و فکر می‌کنم پیروزی نزدیک است( الیس الصبح البقریب).

وزیر ورزش و جوانان کشور با تحسین اقدام موشکی سپاه قدس علیه داعش در خاک سوریه تصریح کرد: این اقدام به عنوان یک حرکت مبارزه با تروریسم و نماد اقتدار ملی ما بود. ما با این اقدام اثبات کردیم به عنوان قدرت بزرگ منطقه حافظ امنیت و پیشگام مبارزه با تروریسم هستیم پیام ما این است که می‌توانیم امنیت منطقه را با هم‌گرایی با همه کشورها تامین کنیم و نیازی به حضور قدرت‌های بیگانه نداریم.

او در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی برای تامین امنیت منطقه است. مردم با تمام توان در مقابل اشغالگری و رواج ظلم و ستم در منطقه ایستاده‌اند.

کد N1720510

وبگردی