آفتاب

حضور جهانگیری در راهپیمایی حاشیه‌ساز شد/نظر محسن رضایی درباره جمنا و دور شدن ناطق‌نوری از اصولگراها

حضور جهانگیری در راهپیمایی حاشیه‌ساز شد/نظر محسن رضایی درباره جمنا و دور شدن ناطق‌نوری از اصولگراها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام گفت: کوچترین اقدام تروریست‌ها با شدیدترین پاسخ از سوی ما مواجهه است.

به گزارش خبرآنلاین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام در جمع خبرنگاران گفت: عملیات موشکی پاسخ قاطعی به تروریست‌ها بود که با دم شیر بازی نکنند و وارد چالش با جمهوری اسلامی نشوند.

وی ادامه داد: انگشت ما در مقابل تروریست ها همیشه بر روی ماشه است و کوچترین اقدام آنها با شدیدترین پاسخ از سوی ما مواجهه است.

محسن رضایی در رابطه با سوالی مبنی بر اینکه آیا جمنا می‌تواند همچنان در قالب یک جبهه محوریت جریان اصولگرایی را برعهده داشته باشد، گفت: این را باید از خودشان بپرسید من مسئولیت و نظری در این زمینه ندارم.

رضایی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا ظرفیت‌هایی از اصولگرایان از سمت اصولگرایان به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا می‌کنند و چرا این جریان توانایی حفظ ظرفیت‌های خود مانند ناطق نوری را ندارد، گفت: جناح‌های سیاسی در کشور نیاز به یک بازسازی اساسی دارند تا در چارچوب قانون و ارزش‌های انقلاب اسلامی عمل کنند.

حضور معاون اول در جمع راهپیمایی کنندگان [strong]

همچنین ایلنا نوشت؛

اسحاق جهانگیری دقایقی پیش از تقاطع حافظ در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حاضر شد. عده‌ای که در گوشه‌ای از خیابان تجمع کرده بودند به محض دیدن معاون اول رییس جمهور شعار مرگ بر منافق سر دادند. در برخی از نقاط مسیر راهپیمایی، عده قلیلی به محض دیدن دولتمردان شروع به دادن شعارهایی علیه آنها می‌کنند.

29212

کد N1720446

وبگردی