آفتاب
برنامه امسال سازمان بسیج هنرمندان

برگزاری هشت جشنواره و احداث خانه هنرمندان در همه استانها

برگزاری هشت جشنواره و احداث خانه هنرمندان در همه استانها

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: این سازمان در سال جاری پنج جشنواره ملی شعر و سه جشنواره بین المللی برگزار و در همه استانها خانه هنرمندان احداث می کند.

سردار غلامرضا منتظری چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: این جشنواره ها شامل جشنواره ملی شعر با عنوان های اقتصاد مقاومتی جلوه کار و تلاش، انتظار و کرامت، استکبار ستیزی، بصیرت وفتنه و مقاومت برگزار می شود.
وی بیان کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی سازمان بسیج هنرمندان این جشنواره ها در استانهای مختلف برگزار خواهد شد.
منتظری ادامه داد: همچنین سه جشنواره بین المللی مقاومت نیز با عنوان های تئاتر، فیلم و شعر مقاومت برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی شعر مقاومت برای نخستین بار برگزار می شود اظهارداشت: در سال گذشته برگزاری 2 جشنواره مقاومت برعهده بنیاد روایت فتح (زیر مجموعه بسیج مستضعفان) بود که امسال برگزاری آنها به عهده سازمان بسیج هنرمندان گذاشته شده است.
منتظری گفت: هیچ زبانی رساتر از زبان هنر نیست و با استفاده از این ابزار باید برای انتقال پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان تلاش کرد.
وی گفت: کادر سازی و تربیت نیروی نخبه و کار روی مقوله عفاف و حجاب نیز امسال به عنوان رویکرد های سازمان بسیج هنرمندان مورد توجه ویژه قرار می گیرد.
منتظری در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت: امسال در مراکز همه استان های کشور خانه هنرمندان احداث می شود ولی با این وجود اعتقاد داریم هنرمند بسیجی نباید کار خود را به زمان و مکان گره بزند بلکه باید از طریق حداقل سرپناه فعالیت خود را به انجام رساند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1719973

وبگردی