آفتاب
عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم:

مردم در روز قدس از رژیم جعلی اسرائیل و سیاست های خصمانه امریکا اعلام تنفر کنند

مردم در روز قدس از رژیم جعلی اسرائیل و سیاست های خصمانه امریکا اعلام تنفر کنند

قم- ایرنا- عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس میراث ماندگار حضرت امام راحل است، گفت: ملت ایران باید همراه با سایر آزادی خواهان جهان با حضور در این راهپیمایی حماسی، از رژیم جعلی اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در منطقه و سیاست های امریکا ابراز تنفر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود صلواتی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: اشغال فلسطین از مسائل و مشکلات اساسی جهان اسلام است که سال ها این ظلم بزرگ در حق مردم مظلوم این سرزمین ادامه دارد و در روز قدس همه فریادهای خود را بر سر رژیم اشغالگر قدس فرود آوریم.
وی ادامه داد:امت اسلام درغم و شادی همدیگر شریک هستند وباید ازنظر ایمانی و سیاسی نیز باهم متحد بوده و برادران خود درسرزمین های اشغالی را فراموش نکنند وبا شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از آرمان فلسطین دفاع کنند.
صلواتی افزود: حضور مردم و ابراز تنفر از رژیم غاصب صهیونیستی ممکن است در کوتاه مدت اثرات آن را شاهد نباشیم ولی در بلند مدت از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و زمینه ساز تزلزل این رژیم را فراهم خواهد آورد.
عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: عالم اسلام باید به صورت یکپارچه در روز جهانی قدس علیه ظلم، ستم، ترور، کشتار و رفتار های غیرانسانی رژیم صهیونیستی و حامیان آن واکنش نشان دهد.
صلواتی خاطرنشان کرد: ملت ایران مانند گذشته باید با شرکت در این راهپیمایی، همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام و بیزاری خود از ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس را ابراز کند.
وی ابراز امیدواری کرد که وحدت ملی در راهپیمایی روز جهانی قدس به منصه ظهور برسد و مردم با حضور باشکوه خود در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانند.
صلواتی گفت: متاسفانه جهان اسلام به دلیل گروه های تروریستی مانند داعش در وضعیت حساسی قرار گرفته است و مردم ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، آمادگی خود را برای مقابله با این توطئه ها اعلام کنند.
وی ادامه داد: امروز تنها رژیم صهیونیست نیست که به مردم فلسطین ظلم می کند بلکه حامیان وی و استکبار و استعمار نیز در حال ظلم و جنایت علیه بشریت و حمایت از گروه های تروریستی وتکفیری هستند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
کد N1719968

وبگردی