آفتاب
سردار اشتری:

هدف گیری دقیق موشکی سپاه به مقر تروریست ها بیانگر توان بالای نظامی ایران است

هدف گیری دقیق موشکی سپاه به مقر تروریست ها بیانگر توان بالای نظامی ایران است

زاهدان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: هدف گیری دقیق موشکی سپاه پاسداران به مقر و پایگاه تروریست ها در سوریه بیانگر قدرت و توان بالای نظامی ایران است.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری چهارشنبه شب در جمع سران طوایف، ریش سفیدان و کارکنان مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان در گروهان مرزی شهرستان هیرمند اظهار داشت: تروریست های داعش جواب ترقه بازی خود را با حمله موشکی سپاه پاسداران گرفتند.
وی بیان کرد: اتفاقات اخیری که در تهران با برنامه ریزی توسط تروریست ها انجام شد به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ترقه بازی بیش نبود و هیچ تاثیری در روحیه مردم و مسئولان جمهوری اسلامی نداشت.
وی ادامه داد: دشمنان، معاندان نظام و گروههای تروریستی به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت کشور هستند به طوری که از 100 درصد برنامه ریزی آنها بیش از 99 درصد ناموفق است.
وی اضافه کرد: دشمان همواره به دنبال این بودند تا کشور را نا امن کنند اما با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ایران جواب دندان شکنی گرفتند.
وی افزود: امروز امنیت سیستان و بلوچستان بی نظیر و مثال زدنی است و ایران اسلامی در یک جزیره امنی در مقایسه با سایر کشورهای منطقه قرار دارد.
وی بیان کرد: این امنیت در سایه خون شهدا، رشادت های جانبازان، انسجام بین مردم با نیروهای مسلح، دستگاه قضایی و اطلاعاتی، ائمه جمعه و جماعات و تمام مسئولان به دست آمده است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما همیشه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنایت الهی به مردم را حس کرده ایم و لطف الهی همواره و در همه عرصه ها شامل حال مردم شریف جمهوری اسلامی ایران بوده است.
سردار اشتری اظهار داشت: دشمنان، معاندان، اشرار و گروه های تروریستی همواره به دنبال این هستند که امنیت و آرامش مردم را برهم زنند.
وی افزود: نیروی انتظامی با ظرفیت عالی، توان خوب و با سرمایه اعتماد عمومی در حال انجام وظیفه است.
وی بیان کرد: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند و باید تلاش کرد تا وحدت موجود حفظ شود.
به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی و شماری از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.
بازدید از پاسگاههای مرزی منطقه سیستان، دیدار با سران طوایف و بزرگان منطقه سیستان، دیدار با مرزبانان، دیدار با خانواده معظم شهدا و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان از جمله برنامه های سفر یک روزه سردار اشتری به شمال سیستان و بلوچستان بود.
فرمانده ناجا را در این بازدید علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی استان و مسئولان نظامی و انتظامی استان همراهی کردند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود و با 2 کشور افغانستان و پاکستان حدود 1300 کیلومتر مرز دارد.
شهرستان مرزی هیرمند با دارا بودن یک شهر، 2 بخش، 378 روستا، پنج دهستان در فاصله 240 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و هم مرز با کشور افغانستان واقع شده است.
7317**3213 **6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
کد N1719878

وبگردی