آفتاب

فرماندار ورامین:اقتدار موشکی ایران نشان از توان امنیت ملی ایران دارد

فرماندار ورامین:اقتدار موشکی ایران نشان از توان امنیت ملی ایران دارد

تهران - ایرنا - فرماندار ورامین گفت: اقتدار موشکی ایران ، نشان از توان امنیت ملی در مقابله با بدخواهان و دشمنان قسم خورده نظام دارد.

به گزارش ایرنا، 'محمدرضا یوسفی' شامگاه چهارشنبه در شورای اداری و ضیافت اداری شهرستان ورامین با اشاره به حمله موشکی ایران اسلامی به مواضع گروه های تروریستی داعش گفت: وقت آن رسیده بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی توان خود را به یاوه گویانی مانند وزیر خارجه عربستان نشان دهد تا این توان و اقتدار به آنان ثابت شود.
وی تصریح کرد: آمریکا و اروپا به خوبی از قدرت ایران آگاهی داشتند ولی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان باور نمی کردند که ایران چنین قدرتی را به دست آورده که می تواند با موشک های دوربرد خود، نقطه های موردنظر را هدف قرار دهد.
یوسفی تأکید کرد: امروز عربستان و اسرائیل به خوبی متوجه شدند که جمهوری اسلامی درخصوص مسائل امنیتی خود با هیچ کسی شوخی ندارد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم گفت: اقتصاد مقاومتی ملت ایران در مسائل دفاعی تجلی پیدا کرد، جائی که ایران از داشتن کمترین امکانات محروم بود ولی امروز به قدرت بلامنازع دفاعی منطقه تبدیل شده است.
فرماندار ورامین اظهار کرد: برخی از افراد توجه به اقتصاد مقاومتی را زیاد جدی نگرفته اند و فکر می کنند این مقوله مهم ، شعاری بیش نیست، اقتصاد مقاومتی واقعیتی برای نجات یک ملت و کشور است که اگر می خواهیم به توفیقی دست پیدا کنیم باید اهداف این سیاست را محقق کنیم.
وی گفت :شهید تهرانی مقدم به خوبی متوجه شد تا زمانی که جمهوری اسلامی برقرار است، دشمنی ها نیز ادامه دارد و برای مقابله با این دشمنی ها باید به تجهیزات روز مجهز شد چرا که دنیای استکبار حقوق بشر ، توجه به محرومین و کشورهای فقیر و دموکراسی را فقط برای چپاول کشورهای ضعیف می خواهد.
نماینده دولت در ورامین افزود : شهید تهرانی مقدم ها با روزی 20 ساعت کار شبانه روزی از کمبودها ،نداشتن ها ، مشکلات و موانع نترسید ، سختی ها را تحمل کرد تا عزت و اقتدار امروز را نصیب ایران اسلامی کند.
وی گفت: دستگاه های اداری، مدیران کل ، فرمانداران ، دهیاران و هر کسی که در این نظام به برکت خون شهدا مسئولیتی را بر عهده گرفته باید قدر و قیمت موقعیت خود را بداند ، خستگی ، نداشتن بودجه و به من ارتباطی ندارد با فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی سازگاری ندارد.
یوسفی بیان کرد: مدیران باید نقاط آسیب پذیر را شناسایی کرده و برای آن چاره ای بیاندیشند ، ندانم کاری ، دوباره کاری ، موازی کاری و کم کاری مشکلات جامعه را افزایش داده و باید برای رفع آن چاره ای اندیشید.
وی با تقدیر از تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفت : مردم ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و گلایه هایی که از برخی مسائل دارند با حضور پرشور خود ثابت کردند که با تمام وجود پای نظام خود ایستاده اند و از آن حراست می کنند.
وی تأکید کرد: حق این مردم خدمت رسانی بی منت است ، مسئول اداره اگر نمی تواند مشکل مردم را حل کند و پاسخ قانع کننده ای به خواست آن ها بدهد ، رضایت او را با زبان نرم و لیّن جلب نماید.
وی تصریح کرد: فلسفه حضور مسئولان ، حل مشکلات مردم است که اگر این چنین نباشد ، وجود مسئول به کار نمی آید.
شبک**تهرام/7254**خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: ابوالفضل بابایی
کد N1719877

وبگردی