آفتاب

پیام معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی قدس

پیام معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی قدس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: چهره خبیث رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر برملا شده و آنها را در انزوای بین المللی قرار داده است. بدون شک حضور پر شکوه ملت های مسلمان در روز قدس این رژیم را بیش از هر زمان دیگر رسوا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام مهدی فیض به شرح زیر است: «قدس، اولین قبله مسلمانان که قداست آن فصل مشترک تمام ادیان ابراهیمی است؛ و بر این اساس، آرمان آزادی قدس، فصل مشترک تمام آزادی خواهان جهان است. در عین حال روز قدس، لحظه مبارک مبارزات آزادی خواهان در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب است و نباید آن را به آرمان آزاد سازی فلسطین محدود کرد.

آنچنانکه امام خمینی به عنوان پرچمدار مبارزه با استعمار و استکبار فرمودند: " روز قدس یک روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت‌ها، در مقابل ابرقدرت‌هاست... روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد... "

امروز به واسطه اندیشه های بلند حضرت امام خمینی در دفاع از ملت های مظلوم و اهتمام مقام معظم رهبری در استکبار ستیزی و همچنین تدبیر دولت محترم در استفاده بجا از ابزارهای جنگ نرم و جنگ سخت ؛ چهره خبیث رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر برملا شده، و آنها را در انزوای بین المللی قرار داده است. به همین جهت این رژیم می کوشد با تربیت عناصر جاهل و ارائه قرائت غلط، خشن، تکفیری و غیر حقیقی از اسلام، جایگاه خود را از جایگاه متهم به جایگاه شاکی تغییر دهد. بدون شک حضور پر شکوه ملت های مسلمان در روز قدس این توطئه را خنثی و این رژیم را بیش از هر زمان دیگر رسوا خواهد کرد.

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از کلیه فرهنگیان انقلابی، دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنها دعوت می کند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با درک شرایط حساس جهان اسلام، ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، پیام آور وحدت، انسجام، ایستادگی و بصیرت انقلابی خود باشند».

کد N1719653

وبگردی