آفتاب

مقام مسئول: تا پایان دولت یازدهم تمام واحدهای مسکن مهر در 29 استان تکمیل می شود

مقام مسئول: تا پایان دولت یازدهم تمام واحدهای مسکن مهر در 29 استان تکمیل می شود

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرهای جدید گفت: تا پایان دولت یازدهم تمام واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید در استان ها به جز استان تهران و البرز به پایان می رسد.

به گزارش ایرنا، «محسن نریمان» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح 2 هزار و 114 واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تلاش خواهیم کرد با رفع مشکلات موجود از جمله مسائل مربوط به مالیات، مشکلات بانکی و مسائل مربوط به خدمات زیربنایی، واحدهای مسکن مهر در استان های البرز و تهران نیز در اسرع وقت به متقاضیان تحویل شود.
وی خواستار انجام تعهدات متقاضیان مسکن مهر با تکمیل سپرده های آنها شد و گفت: در حالی که در بسیاری از این پروژه ها عده ای بیش از 300 میلیون ریال پرداخت کرده اند برخی از متقاضیان حدود 70 میلیون ریال آورده دارند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش دست اندرکاران شهر جدید پردیس امروز شاهد این تعداد واحد مسکونی در این شهر بودیم و هم اکنون بیش از 40 هزار واحد دیگر در شهر جدید پردیس به مرحله نازک کاری رسیده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: در مجموع بیش از 400 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید در حال ساخت و افتتاح است و میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها در سطح کشور به بیش از 93 درصد رسیده است.
وی گفت: هر چند که در تلاشیم تمام موانع و مشکلات پیش روی احداث واحدهای مسکن مهر برطرف شود، اما در فاز 9 شهر جدید پردیس با انبوه سازان مشکلاتی وجود داشت که همه آنها برطرف شده و احتمالا از هفته های آینده شاهد افتتاح واحدهای مسکن مهر در فاز 9 شهر جدید پردیس خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و مدیرعامل شرکت شهرهای جدید دو هزار و 114 واحد مسکن مهر در فاز 8 شهر جدید پردیس در محله های دماوند، الوند، دنا و سهند دره بهشت به بهره برداری رسید و همزمان 29 واحد تجاری نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
@IRNAeco
https://t.me/irnaeco
اقتصام**1108**9132**1561**خبرنگار: ایرج منصوری**انتشار: مژگان توانا
کد N1719546

وبگردی