آفتاب

بودجه 12هزارمیلیارد ریالی عمرانی مازندران در سال 96

بودجه 12هزارمیلیارد ریالی عمرانی مازندران در سال 96

سالری-ایرنا- رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران گفت که براساس قانون بودجه سال جاری اعتبار عمرانی این استان حدود 12 هزار میلیارد ریال مصوب شده است.

محمود نوربخش روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : مجموع اعتبارعمرانی این استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزون بر 58 درصد رشد نشان می دهد.
وی اضافه کرد : این اعتبار برای تکمیل 2 هزار و 600 پروژه عمرانی استانی وملی صرف شده و مرمت برخی دیگر از پروژه های عمرانی استان هزینه می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران میزان اعتبارمورد نیاز برای تکمیل پروژه های عمرانی را افزون بر 30 هزار میلیارد ریال اعلام کرده است.
نوربخش بار دیگر اولویت اختصاص بودجه سال جاری را همانند سال های گذشته و طبق سیاست های دولت یازدهم پروژه های نیمه تمام ذکر کرد.
وی اعتبار عمرانی استانی مازندران را برای سال جاری 5 هزار و 252 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهارداشت : اعتبار عمرانی استانی این استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 74.5 درصد رشد داشته است.
وی اعتبار عمرانی استانی مازندران را برای سال قبل حدود 3 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته وی بیشترین رشد اعتباری مازندران در سال جاری مربوط به اعتبار عمرانی ملی استانی با 134 درصد است به طوری که از 792 میلیارد و795 میلیون ریال به یک هزار و 857 میلیارد ریال رسیده است.
وی مابقی اعتبار عمرانی استانی را مربوط به طرح توازن منطقه ای و اعتبارات ردیف 48دانست.
براساس گزارش استاندار مازندران در دولت یازدهم حدود افزون بر 5 هزار پروژه عمرانی، اقتصادی و زیرساختی در این استان با اعتبار افزون بر 60 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
کد N1719537

وبگردی