آفتاب

"هرچه بود گذشت" با صدای مجتبی عسگری منتشر می‌شود

"هرچه بود گذشت" با صدای مجتبی عسگری منتشر می‌شود

آلبوم "هرچه بود گذشت" با خوانندگی مجتبی عسگری و آهنگسازی فرید نجم‌الدینی هفته آینده منتشر می‌شود.

مجتبی عسگری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر گفت: آلبوم "هرچه بود گذشت" که شامل شش تصنیف از ساخته‌های فرید نجم‌الدینی با تنظیم مهران امیدیان و وصال صالحیان می‌شود هفته آینده از توسط موسسه چکاوک منتشر خواهد شد.

این خواننده در ادامه افزود: در ساخت قطعات این آلبوم از سروده‌های مولانا، حافظ، فریدون مشیری، هوشنگ ابتهاج، ایرج دهقان و پرویز حقیقت بهره گرفته شده است.

وی همچنین عنوان کرد: آلبوم "هرچه بود گذشت" از شش قطعه با عنوان‌های"زبان نگاه"، "غلام قمر"، "هرچه بود گذشت"، "مدامم مست میدارد"، "کوچه" و "باده ناب" تشکیل شده که هر کدام از آنها حال و هوا و فضاهای مخصوص به خود را دارند و در دستگا‌های ماهور، شور، چهارگاه و آواز افشارى آهنگسازی شده‌اند.

مجتبی عسگری درباره همکارانش در اجرای این آلبوم گفت: در تولید و ضبط این آلبوم مهران امیدیان (تار و تنظیم‌کننده) ، مهرداد ناصحی (قیچک آلتو)، علیرضا دریایی (ویولن و کمانچه)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، وصال صالحیان (سنتور)، سینا شکری (نی)، شهریار جعفری (عود، بم تار و سه تار)، مسعود بخشایی (تنبک، دف و ضرب زورخانه)، حسن عسکری و حمید عسکری (صدابردار) همکاری کرده‌اند.

کد N1719530

وبگردی