آفتاب

تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه/ پرتاب موشک و تخریب مقر تروریست ها دل مردم را شاد کرد

تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه/ پرتاب موشک و تخریب مقر تروریست ها دل مردم را شاد کرد

سخنگوی قوه قضاییه برنامه‌های هفته قوه قضاییه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خود با اصحاب رسانه عنوان کرد: در روزهای پایانی ضیافت رمضان هستیم ان‌شاالله در این ایام نهایت بهره را برده باشیم. در آستانه روز قدس هستیم خدا توفیق دهد در این مراسم شرکت کنیم و وظیفه خود را انجام دهیم لازم می‌دانم از همه کسانی که امنیت را تامین می‌کنند تشکر کنم این امنیت فوق‌العاده در ایران است به طور ویژه از سپاه که در برخورد با تروریست‌ها اقدامات موثر داشته و با پرتاب موشک و تخریب مقر آنها دل مردم را شاد کردند تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: در آستانه هفته قوه قضاییه هستیم این هفته را به خانواده قوه قضاییه و ملت شریف تبریک عرض می‌کنم  و از شما خبرنگاران بطور خاص تشکر می‌کنم. ما هر ساله برنامه‌های داریم که به اختصار می‌گویم امیدوارم شما صاحبان رسانه در بازتاب مسائل قوه قضاییه ما را کمک کنید.

اژه‌ای گفت: هفته قوه قضاییه از اول تیر تا روز شهادت ۷۲تن از یاران انقلاب و شهید بهشتی ادامه دارد یاد خاطره شهدا انقلاب و شهید بهشتی را گرامی می‌دارم. هفته قوه قضاییه فرصتی است که قوه مرور کند کارهای سال گذشته را و در حد امکان اطلاع‌رسانی کند، سخن مردم را بشنود آن را مرور کند و نقاط قوت و ضعف خود را مورد بررسی قرار دهد.

سخنگوی قوه قضاییه یادآور شد: امسال باید متذکر شوم هفته قوه قضاییه  مصادف با روز قدس و عید فطر است ناچار ما بعضی برنامه‌ها را خارج هفته برگزار می‌کنیم. در هین راستا هر روز به یک عنوانی نام‌گذاری می‌شود قوه قضاییه و امنیت همه جانبه، قوه قضاییه و همکاری با سایر قوا برای مبارزه با همه مظاهر فساد، قوه قضاییه و اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید اشتغال، قوه‌قضاییه و خدمت بهتر و آسان‌تر به مردم و تکریم ارباب رجوع، قوه‌قضاییه و تجدید میثاق با آرمان امام، قوه قضاییه و ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی و قوه‌قضاییه و تجلیل از شهدا خدمت‌گزارن.

او خاطرنشان کرد: رهبری فرموند قوه قضاییه باید  با ۱۰۰% انقلابی باشد. در این هفته پنج شنبه دیدار با خانواده شهدا، شنبه سوم تیر حضور در حرم و تجدید میثاق با امام، روز نهم تیر حضور همه روسای کل دادگستریگستری و سخنرانی بعضی مسئولان در نماز جمعه را در دستور کار داریم همچنین  روز ۱۱ تیر همایش سراسری با حضور مسئولان کشوری و لشگری خواهیم داشت روز ۱۲تیر به دیدار با رهبری و شنیدن دستورات ایشان و ارائه گزارش سال قبل و ۱۴تیر مصاحبه آیت‌الله آملی لاریجانی با رسانه ملی بعد از خبر ۲۱ در برنامه‌های این هفته قرار دارد.

ادامه دارد...

کد N1718806

وبگردی