آفتاب

قابلیت‌های جدید ال‌جی G6 در راه است

قابلیت‌های جدید ال‌جی G6 در راه است

ال‌جی آپدیت‌های نرم‌افزاری جدید و یک مدل جدید به سری G6 اضافه خواهد کرد. از ماه آینده ال‌جی گوشی ‌G6 را به قابلیت‌های امنیتی جدید مجهز ...

دنیای اقتصاد:ال‌جی آپدیت‌های نرم‌افزاری جدید و یک مدل جدید به سری G6 اضافه خواهد کرد. از ماه آینده ال‌جی گوشی ‌G6 را به قابلیت‌های امنیتی جدید مجهز خواهد کرد. قابلیت‌‌های جدید ازجمله Face Print، مصرف باتری کمتر و اخطار برای پوشیده شدن لنز به‌وسیله یک آپدیت جدید روی گوشی‌های G6 عرضه می‌شوند. علاوه‌بر این آپدیت‌ها، ال‌جی نسخه‌ای جدید از گوشی G6 به اسم + G6 را با حافظه بیشتر و صدای بسیار باکیفیت عرضه خواهد کرد. امکان Face Print یک قابلیت امنیتی جدید است که از فناوری‌های تشخیص چهره حال حاضر عملکرد بهتری دارد. با این قابلیت مصرف‌کننده می‌تواند تنها با گرفتن گوشی G6 روبه‌روی صورت خود و بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ای قفل آن را باز کند. به‌محض اینکه گوشی صورت شما را تشخیص دهد (معمولا کمتر از یک ثانیه) قفل گوشی باز می‌شود.

 

دوربین گوشی فقط وقتی فعال می‌شود که گوشی را روبه‌روی صورت خود بگیرید. به همین سبب، این تلفن هوشمند مصرف باتری اضافه‌ نخواهد داشت. امکان دیگر یعنی مصرف باتری کم، بر اساس معماری شش‌وجهی چیپست اسنپ‌دراگون به‌دست‌آمده است. این چیپست مرکزی از قابلیت محیط مفهومی اجرایی (CHRE) استفاده می‌کند تا همواره اطلاعاتی از طریق سنسورها و اتصال به اینترنت (با کمترین میزان مصرف باتری) جمع‌آوری کرده و تجربه کاربری را از طریق نرم‌افزارهای مختلف بهبود بخشد. قابلیت دیگر مربوط به مواقعی است که لنز دوربین با چیزی پوشیده می‌شود. این قابلیت از خراب شدن عکس‌ها با قرار گرفتن شیئی در نزدیک لنز جلوگیری می‌کند. لنز عریض گوشی G6 محدوده وسیعی را پوشش داده و به همین علت بعضی‌اوقات انگشت عکاس نیز در گوشه آن دیده می‌شود. این قابلیت زمانی که انگشت یا شیء خاصی نزدیک لنز دوربین قرار بگیرد هشدار می‌دهد و مانع از خراب شدن عکس می‌شود. خارج از این قابلیت‌های جدید، ال‌جی دو رنگ آبی و طلایی نیز به مجموعه رنگ‌های G6 اضافه کرده است.

کد N1718506

وبگردی